LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tillskott innan efter gympass
|
2013-04-26,20:22,
|
|||
|
|||
Tillskott innan efter gympass
Ragnarök Skrev:Vadå inte påverkar. Protein är protein oavsett var det kommer ifrån. Fria aminiosyror är aminosyror varesig det kommer från mat eller pulver. Socker är socker oavsett var det kommer ifrån eller vilken form det är (gainer eller godis t ex). Men självklart är en majoritet av de som köper massa kostillskott offer för marknadsföring i tron om att det ska få resultat, samtidigt som de inte har en aning om kost- eller träningslära i övrigt eller varför de stoppar i sig kosttillskott. Jag är fullt medveten om att protein är samma skit i pulver som i kött. Det jag menade var att jag inte tror särskilt många tränande killar lider av brist på något genom vanlig mat.. Käkar man bara förhållandevis mycket kött/bönor/fisk och grönsaker så tror jag att man får i sig tillräckligt. Om man bygger 20 gram mer muskelmassa över 5 år genom 500 gr protein/dag istället för 180/dag genom mat så ser jag det som onödigt. Det jag menade marknadsfördes dåligt och troligtvis ej funkar är alla olika testobooster/muskelökningspiller. Pure crap, i believe. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Tillskott som Boostar Testosteron? | Rednales | 6 | 8,109 |
2016-03-22,09:41 Senaste inlägg:: tay |
|
Relaxed2k, efter badkaret. | Silentshot | 6 | 3,050 |
2013-04-21,18:15 Senaste inlägg:: Entreprenören |
|
Den stora hjälptråden för kost tillskott | alpha dawg | 13 | 8,659 |
2012-04-26,03:25 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}