LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om
2013-05-10,11:16,
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om
White Knight Skrev:på ditt exempel, när du har brutit rapport, så är det bara be henne göra något, eller fråga något, som får henne att kvalificera sig självt eller hoppa till dit hop. Belöna ifall hon gör det, annars straffa ännu mer, eller bry dig inte.

Keah, i got THAT, min fundering however, var hur pass hårt man ska bryta och hur länge. I.e. hur pass mycket ska hon känna att hon är ute i kylan.
Kalibrering kommer såklart desto mer jag testar, men lite tankar från folk som kört hårt på detta en längre tid skulle vara intressant. Typ evilballe eller liknande

Meddelanden
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om - av Benson! - 2013-05-10,11:16

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  My take on Evilvalle's compliance/defiance ridiculousbeast 0 1,760 2016-06-27,10:11
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat? el bueno 23 16,252 2013-06-26,19:11
Senaste inlägg:: Carl
  Investment ladder el bueno 1 1,440 2013-03-02,22:44
Senaste inlägg:: el bueno

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}