LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
2013-05-20,10:33,
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
Har själv aldrig haft fika dejter, bjuder alltid hem tjejerna te mig så man kan knulla lix Big Grin. Har hänt att tjejer velat fika innan man ses hemma men dom har inte fått träffa mig haha. Men jag kanske kan ge några tips ändå.

Att dejta på ett fik låter som något som kräver mycket snack, såvida du inte har tusen grymma historier att prata om kommer det nog bli en del tysta stunder.
Saker jag brukar göra på dejt
*Prata om roliga saker som hänt mig, såsom när man blev örfilad på krogen för några veckor sedan, någon polare som spydde ner sig själv o flickvännen i sängen förra helgen.. Att jag provade på klättring första gången igår... En riktigt PUA försöker ha ett rikt liv och då har man alltid något att prata om.
*Visa roliga bilder på mobilen, gärna egen tagna men annars om man har någon random bild från internet med(Jag använder detta mycket när jag sms:ar, så har ju en del roliga)

*Jag luktar alltid tjejerna i håret och säger att dom luktar gott.. Sen luktar jag lite på halsen, lite senare kaske jag nafsar lite på halsen... Detta gör jag oftast när dom sitter i min stol, soffan eller står i köket o lagar mat osv. Men ibland har jag bara sagt att dom ska komma hit o att jag ska lukta på deras hår... Så kommer dom bah "vaaa? Big Grin varför då".. brukar bara säga att jag gillar att lukta på gott hår Smile

Två viktiga saker att tänka på.
1. Bete dig som du vill, säg det du vill säga, var den du är/vill vara. Anpassa dig inte efter va du tror hon vill ha.. tjejer märker direkt om du inte är dig själv och dom gillar det inte.
2. Skryt inte, det är fett avtändande, tjejer bli inte imponerade alls.. Om man däremot snarare "anti-skryter" så blir dom fett kåta av att du inte försöker imponera på dom.

Goodluck Big Grin

Meddelanden
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? - av illdan - 2013-05-20,10:33

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  close rädd brud Rednales 6 4,931 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Efter första träffen! Parafras 0 1,341 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras
  En dejt kball 8 6,858 2014-07-01,18:16
Senaste inlägg:: WALL-E
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 9,623 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Vän-Dejt? Shanks 6 3,683 2013-08-28,12:28
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}