LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
|
2013-05-20,15:33,
|
|||
|
|||
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
Toledo Skrev:Lite sent med tips men orkade inte skriva från mobilen igår. Enig där, dra på bio är att rekomendera om man inte är så pratglad av sig och dessutom dejtar för första gången och nervös på det vilket gör att man blir ennu sämre på att prata. Blir lite snack före filmen och lite snack efter filmen, sen när man känner sigbekväm där och kan dra på bio dejt utan att få slut på grejer att säga så kan man ta det vidare därifrån till att ta en fika. Eller eventuellt köra mellanstation mellan bio och fika, t.ex biljard eller bowling, det blir mer prata än bio men samtidigt försvinner mycket av fokus på att fokusera på spelet så det blir inte enbart prata som på en fika. Men tänk inte så mycket , räkna med att du kommer faila, se det som träning och att du för varje misslyckad dejt blir lite bättre och någon gång i framtiden om x antal dejter kommer att få sucess. Scorar du på ditt livs första dejt så är det bara en stor bonus. Det var den inställningen jag gick in med för x antal år sen, var väldigt socialt missanpassad/inkompetent, extremt jävla nervös och jag visste att detta kommer bli en riktigt pinsam och awkward situation. Minns första gången jag hade en brud på besök hos mig bland dom första gångerna jag träffade en brud överhuvud taget, näst intill oskuld osv, vi skulle typ bara hänga och lyssna på musik eller något, snackat lite på internet innan. När vi kom hem till mig var jag så nervös att jag började visa henne runt i lägenheten som om det vore en husvisning och jag skulle sälja lägenheten, och halva tiden jag spenderade med henne satt jag i pinsam tystnad. Hom kommenterade t.o.m att jag pratade väldigt lite och var tyst av mig. Och det var inte den största failen jag gjorde med den bruden. ^^ Så du kan omöjligt sluta värre än mig. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
close rädd brud | Rednales | 6 | 4,931 |
2015-07-12,13:11 Senaste inlägg:: Rednales |
|
Efter första träffen! | Parafras | 0 | 1,341 |
2015-05-05,18:12 Senaste inlägg:: Parafras |
|
En dejt | kball | 8 | 6,851 |
2014-07-01,18:16 Senaste inlägg:: WALL-E |
|
Brud ställer in dejt sista sekund | tvbordet | 12 | 9,623 |
2014-03-21,01:58 Senaste inlägg:: Roppe |
|
Vän-Dejt? | Shanks | 6 | 3,676 |
2013-08-28,12:28 Senaste inlägg:: Mindful |
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}