LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
2013-05-20,19:22,
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
confused... Skrev:Man måste börja någonstans, en oskuld som går på dejt för första gången i sitt liv kommer inte sitta och föra ett perfekt game och eskalera sexuellt oavsett place. Man måste börja någonstans och är man i TS position är att överhuvud taget gå på dejt ett jävla stort steg frammåt.

Nej, det är sällan något man rekomenderar inom PU, om man har kommit till den punkten i sitt game samt beroende på hur pratglad man är som person, men alla börjar på olika nivåer och är man på den nivån TS är så är bio absolut att rekomendera, med undantag att han är en person som generellt har lätt för att prata. Tyler i the blueprint tar t.ex upp detta, det gäller att sätta upp mål och försöka pressa sig själv, men samtidigt så gäller det som med allt annat i livet, man måste sätta upp delmål som är rimliga att nå. Så att detta inte är att rekomendera håller jag inte med om någonstans.

Så ja, det beror helt enkelt på vilken typ av person det är som går på dejt för första gången i sitt liv, men för en blyg person som rent generellt inte är så pratglad av sig fungerar bio helt utmärkt.

På samma sätt som man inte börjar med en 720 backflip i ramp om man ska åka skateboard för första gången i sitt liv så kommer man aldrig, någonsin oavsett person sitta och eskalera med kino och föra ett perfekt game när man är oskuld och går på dejt för första gången i sitt liv.

Tycker det är rätt dålig jämförelse med att åka skateboard och att gå på date första gången i sitt liv. Visst jag köper ditt resonemang och du har en poäng där självklart! Men tänk så här, du träffar tjejen säger hej, går på bio sitter tyst på bion hela tiden... därefter så säger du hej då till tjejen. Vad har du lärt dig då? Inte speciellt mycket, för jag kan lova dig att är du på date första gången kommer du inte våga eskalera något alls på bion heller. Plus att där kan du inte ens prata och lätta på stämningen.

Däremot pushar du dig att faktiskt umgås med tjejen och föra någon form av kommunikation verbalt så kommer du lära dig minst 10-20 gånger mer helt garanterat. Sen om det går käpp rätt å helvete spelar ingen roll. Jag tycker INTE bio är ett alternativ, jag själv skulle ALDRIG rekommendera någon att gå på bio och skulle aldrig själv gå på bio första gången jag träffar en tjej.

Meddelanden
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? - av trollface - 2013-05-20,19:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  close rädd brud Rednales 6 4,931 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Efter första träffen! Parafras 0 1,341 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras
  En dejt kball 8 6,860 2014-07-01,18:16
Senaste inlägg:: WALL-E
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 9,623 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Vän-Dejt? Shanks 6 3,684 2013-08-28,12:28
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}