LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The apocalypse opener
|
2012-03-01,14:55,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-01,14:58 av {2} russel.)
|
|||
|
|||
The apocalypse opener
Körde den 3 gånger i lördags. Var rätt full, så även om jag kände mig självsäker, hade bra självförtroende, höll stark ögonkontakt, så vet jag inte hur jag egentligen såg ut. Jag kan ha sett riktigt dreggig ut också, who knows.
Respons: Lite fnitter, men sen ett ganska snällt och snabbt " nej tyvärr" och "nej det är bra". Här provade jag bara att le som ett freak och hålla ögonkontakt för att vänta ut henne och försöka hitta en skön vibe. Efter diss så provade jag med " okej men skriv in ditt nummer" vilket samtliga gjorde. Dock inge svar nästa dag på sms, vilket jag inte hade förväntat mig heller, men man kan ju alltid hoppas. Det är en bra öppnare i tanke på att de börja skratta, och bra för att spränga gränser, men hemsläpp direkt är svårt tror jag. Men jag var ju ganska packad så jag kan mycket väl sett ut/pratat som en inavel, ska testa den nykter framöver.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close | YushaP | 23 | 10,170 |
2013-02-22,14:30 Senaste inlägg:: Benson! |
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}