LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2013-06-03,15:39,
|
|||
|
|||
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:En vecka.. Fan, är det värt det ? Var kanske för mycket med två knull och två ejakulationer på ett dygn ? Eller kan man lära sig uppskatta sex utan att ejakulera eller vad fan, det är ju det som är det centrala i mannens sexualitet känns det som.. inget sprut = ingen reproduktion. Menar du energi som i kåthet eller rent allmänt? Jag tycker man får en rätt go känsla i kroppen av att knulla (och komma) som man inte får när man runkar. Blir nästan mer kåt av det och sprutar ner tjejen ett par gånger extra, hähä. Själv känner jag att kåtheten kommer tillbaka inom en vecka efter att jag har knullat, oavsett hur många sprut. Energin är hyfsat densamma, även om jag knappast är sugen på att ragga nytt direkt efteråt. Ragnarök Skrev:THe way of the superial man tar ju upp det med ejakulationer och att "inte komma" utan skicka orgasmen till huvudet istället. För några år sedan var det mkt snack omdet i communityt också. Det är möjligt har själv inte lyckasts med några jävla orgasemr utan ejukalation dock hehe. Men att knulla utan att komma tucker är najs, knullar man tillräckligt länge försinner ens lust utan att man tappar energin tycker jag. Håller med (det finstilta). Har hört om torra orgasmer förr men har aldrig satt mig in i det riktigt. På ett sätt vore det najs, men samtidigt hade jag inte pallat träna på det.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams Tonight? Love You, Love You, (x15) And in the end The love you take Is equal to the love you make |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,878 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 134 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}