LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En reflektion, sant eller falskt?
2013-07-02,07:52,
En reflektion, sant eller falskt?
Yo, dina affirmation behover stamma overrens med dina referensupplevelser. DVS, om du sager: Jag har skitlatt att fa tjejer, alla alskar mig osv..

MEN! Sista gangen du gick ut fick du en drink i ansiktet, ingen annan du approachade gjorde annat an att ignorera dig... Da ar det for langt ifran.

Mitt tips ar att anvanda affirmationer for att reframa dina referensupplevelser till nagonting annu mer positivt, alt, mindre negativt an vad du forst uppfattade att de var.

Sa har du beliefen att du ar samst med tjejer, du ar inte vard nagonting osv. Da kan du inte bara forandra det hux flux, men du kan frama om det till: Det ar mojligt att jag ar vardefull. Det finns en chans att tjejer kan tycka om mig. osv.

Idealt? nej, men att ta det i sma steg tillater dig att ga ut nasta gang, med lite mer sjalvfortroende och gama lite battre. Da far du battre resultat vilket ger nya referenser, som du kan reframa och kora nya affirmationer pa.

Meddelanden
En reflektion, sant eller falskt? - av Arlin - 2013-07-02,07:52

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Resa själv - vilka av er har gjort det eller funderat på det? Set Theory 12 9,848 2014-11-09,18:54
Senaste inlägg:: Tumba
  Har ni Extrovert eller Introvert personlighet? Stridskuken 6 4,667 2013-10-31,15:36
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  några frågor om mindsets o sånt... tay 6 4,112 2012-10-07,14:06
Senaste inlägg:: tay
  Känslor eller inte? Romeo 4 2,283 2012-02-26,22:06
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}