LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
2013-07-10,13:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-10,13:20 av {2} confused....)
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong?
mpuabby Skrev:Thanks! Bra punker faktiskt.

Ringer inte jätteofta faktiskt. Kanske nått man ska börja med? Hur gör du då, ringer du bara random. Eller smsar du innan t.ex. "Ringer dig om 10min" ?

Jag brukade ringa tidigare, när jag fick nr då så brukade jag bara skriva. Ringer dig en snabbis så pratar vi lite och så får du mit nr, sen ringde upp dom. Inga problem det.

Sen har man satt "framen" att prata istället för att sms:a och då kunde jag ringa random efter jobbet på eftermiddag/kväll typ som när man ringer en kompis bara och säga Tjaa, läget? Vad görs? och sen ta det där ifrån, har dom tid att prata svarar dom, har dom inte tid svarar dom inte, simpel as that.

Det är dock svårare eftersom det går i real time och man kan inte sitta och fundera över nästa sak man ska säga/skriva hur länge man vill som via text och känns därför väldigt nervöst i början eftersom man är ovan med det. Jag slutade med det eftersom en natural vän till mig sa att han ringer aldrig och sms:ar bara och han får ligga 10x så mycket som mig så jag tänkte det bara satte käppar i hjulet på mig. Men så här i efterhand så inser jag att kanske det var dumt att sluta med det.

Men hmm, kanske jag ska ta upp det igen, eftersom man faktiskt pratar istället för att sms:a så blir det ju då även lättare att överföra sitt "internet" game till IRL sen. Natural vännen jag har är ju trots allt snygg långt över medel och vältränad och är en väldigt aktiv person med ADHD så han har många vänner och aktiv facebook med mycket aktiviteter och bilder på olika event, snowboard turer, skateare, fester mycket osv så han har ju ett jävla övertag på sitt internet game vs dom flesta. Hans facebook är ju väldigt DHV i sig på grund av sitt utseénde i kombo med väldigt socialt aktiv. Så att han inte behöver ringa säger ju inte så mycket igentligen.

Meddelanden
Brudar osäkra på o träffas, what went wrong? - av confused... - 2013-07-10,13:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 45,845 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 66,119 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 5,718 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Brudar som inte svarar George Costanza 7 4,211 2012-04-14,17:55
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}