LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar som inte svarar
2012-03-28,11:02,
Inlägg: #1
Brudar som inte svarar
Brudar som inte svarar på meddelanden, kontaktar ni dom igen och vad säger ni isf? Gjort det nu på hp på ca 10 st och resultaten har blivit rätt jämt fördelade. Får inget svar igen, de skriver att de inte är intresserade eller "oj jag glömde svara vem är du då yada yada".

Tänker som sagt främst på happy pancake nu men dela gärna med er av kunskap från facebook etc.

För övrigt, igår tog jag verkligen tag i hp. Tidigare har jag försökt snickra ihop nåt litet personligt meddelande här och var, nu körde jag bara massutskick. Fick fan så mkt mer resultat.

Tyvärr har jag blivit spärrad från att skicka mejl i 12 timmar, någon som lyckats bli bannad?
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-28,11:15,
Inlägg: #2
Brudar som inte svarar
"hörru, as viktigt.. kan du lova att behålla en hemlighet?"

HB : Jaaaa (fucking varenda gång, fucking brudar älskar hemligheter)

haha ville bara ha din uppmärksamhet! btw...bla bla bla
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-28,11:19,
Inlägg: #3
Brudar som inte svarar
Bra tips, tack!
Haters gonna hate

WINNING
2012-04-10,01:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-10,01:21 av {2} russel.)
Inlägg: #4
Brudar som inte svarar
Som en fortsättning på den här tråden!!!

Om de inte svarar eller tar förjävla långt på sig att svara på sms då ? Ja menar telefonjävlen går man runt med, speciellt TJEJER, hela jävla tiden nästan.

Exempel:

Addar en brud på facebook.... yada yada , det går bra. Klipper hennes nummer. Drar iväg ett sms ba "tja vad händer. Du vet vem det är ; ) "

förrs dagen efter skickar hon ett sms "Hej sorry om jag inte svarade igår tappade bort min telefon Tongue men nu har jag fått tillbaks den : )"

Jag tänkte visst fan kan det ha varit så bla bla bla så jag skrev ngn halvtimme efter " ingen fara Klara Smile förresten så bokar jag in sovplats när "stockholms lag" möter Götet borta, om det är lediga platser dvs haha : )" (Det här är alltså en brud som en polare känner och vi ska ner och träffa henne och hennes syrra)

Återigen inget svar igen utan det kommer igår kväll

" Hej har varrit lite seg på att svara för va så bakis igår å jobbade å grejer idag ):"

Hur svarar man här ? Jag tänkte att man INTE ska visa sig reactive, som om att man har andra brudar kring sig som "underhåller" typ eller att man inte ska visa att man har suttit och väntat på sms varenda jävla timme utan att man är fett skön.

Så jag drog detta: "Hahahaha ja du är extremt seg Smile vadå bakis ? Trodde ni var härdade festare i gbg? Guess not, stockholm får visa vägen Wink Vad jobbar du med? Smile "

Antar att jag analyserar waaaaay to mutch MEN vad skulle ni lägga för respons på sådana super långsamma sms? Är det bättre att svara " hehe okej det är lugnt, du verkar ha fullt upp, hör av dig när du är fit for fight så tjötar vi lite ", eller ngt i stil med att man lägger upp så hon får ta upp kontakten? Vad är chodigt / needy att säga i likande tillfällen? Vad är mega alpha? osv

SKA även tillägga att jag ringde henne igår också en gång- inge svar. Det ärju inte lätt att få henne att dreggla och längta efter min kuk om man inte kan få ett bra flow i konvon. Vill ju värma upp henne innan vi kommer till götet.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-13,20:57,
Inlägg: #5
Brudar som inte svarar
devil Skrev:"hörru, as viktigt.. kan du lova att behålla en hemlighet?"

HB : Jaaaa (fucking varenda gång, fucking brudar älskar hemligheter)

haha ville bara ha din uppmärksamhet! btw...bla bla bla

Pratade med en brud på Facebook o helt plötsligt hon slutade svara idag har hon inte svarat i tre dagar så skickade jag den du skrev fick nu som svar "vaddå"
2012-04-13,21:44,
Inlägg: #6
Brudar som inte svarar
russel Skrev:Antar att jag analyserar waaaaay to mutch MEN vad skulle ni lägga för respons på sådana super långsamma sms? Är det bättre att svara " hehe okej det är lugnt, du verkar ha fullt upp, hör av dig när du är fit for fight så tjötar vi lite ", eller ngt i stil med att man lägger upp så hon får ta upp kontakten? Vad är chodigt / needy att säga i likande tillfällen? Vad är mega alpha? osv

Svarar du så, så sker ju hela interaktionen på hennes villkor. Du har ju också ett liv. Det du faktiskt skrev var ju ändå rätt ok i min mening även om jag hade skippat den sista frågan där.

Hur snabb är du med att svara på hennes sms?

Angående att ringa henne. Det som har fungerat bäst för MIG vad gäller att ringa bruden är att när man känner att en konversation flyter på bra via sms och tjejen har mjuknat lite så kanske jag säger "Mina fingrar behöver sin skönhetsvila nu. Jag ringer o snackar skit med dig lite senare ist". Nu var jag inte så kreativ här men du fattar.
2012-04-14,17:55,
Inlägg: #7
Brudar som inte svarar
WALL-E Skrev:Svarar du så, så sker ju hela interaktionen på hennes villkor. Du har ju också ett liv. Det du faktiskt skrev var ju ändå rätt ok i min mening även om jag hade skippat den sista frågan där.

Hur snabb är du med att svara på hennes sms?

Angående att ringa henne. Det som har fungerat bäst för MIG vad gäller att ringa bruden är att när man känner att en konversation flyter på bra via sms och tjejen har mjuknat lite så kanske jag säger "Mina fingrar behöver sin skönhetsvila nu. Jag ringer o snackar skit med dig lite senare ist". Nu var jag inte så kreativ här men du fattar.


tack som fan för svar. Riktigt bra Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då? tay 2 2,422 2015-12-11,14:49
Senaste inlägg:: godsgift
  Varför du inte får svar vid nätgame! Powerwolf 23 19,079 2015-08-28,21:05
Senaste inlägg:: fisk
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,796 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  Brudar osäkra på o träffas, what went wrong? mpuabby 12 5,018 2013-07-12,23:31
Senaste inlägg:: russel
  Inte min typ/smak Numme 2 1,293 2013-04-01,19:21
Senaste inlägg:: devil
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,398 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Ringa eller inte? Madrock 6 2,058 2012-07-06,17:14
Senaste inlägg:: Madrock

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}