LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
2013-08-30,21:09,
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
U ready for this?

https://www.flashback.org/t1862524

...................

Hej flashback. Vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag sitter här med tårar rinnandes, något som dom gjort flera dagar nu. Allt känns hopplöst, förlorat, meningslöst, äckligt. Ja, jag vet inte ens vad jag ska känna, tänka eller göra.

Jag har varit tillsammans med min flickvän i lite längre än 2 års tid, vi äger en 2a ihop och har även 2 katter tillsammans. Vi har haft funderingar på att förlova oss då vi passar så himla bra ihop men än har det inte blivit av, och tur är väl det.

Hon är 25 år gammal, jag är 27 (Mitt namn 89 har en annan betydelse), hon är mitt tredje riktiga förhållande och ärligt talat den bästa tjejen jag någonsin varit med, eller ja, tills vad jag kommer berätta hände, då.

Omtänksam, snäll, älskar barn, glad, sprallig, framåt, social, positiv, trodde även hon hade bra moral.

Hon var med andra ord drömtjejen. Fram tills att ...

För ungefär två månader sedan var vi ute på krogen tillsammans, något som egentligen inte händer allt för ofta. Mina polare hade dragit hem och det var nu bara jag och hon där, allt var frid och fröjd, vi hade inte bråkat på flera flera månader. Utan att trötta ut er med meningslösa detaljer så går jag pang på röbetan:

Strax innan vi ska gå hem så går vi förbi en kille som jag råkar stöta i med axeln, han blir helt rasande, måste ha varit drogpåverkad eller något, medans jag bara funderar varför han är så upprörd, jag försöker lugna ner honom men det hela slutar i att han knuffar till mig riktigt hårt på axeln, jag knuffar tillbaka för att markera till vilket han svarar på att ge mig en ordentlig smocka så jag däckar, han hinner också få in 1-2 sparkar på mig när jag ligger ner innan vakterna kommer och tar honom, han var otroligt aggressiv och helt okontrollerbar så även vakterna hade lite problem med honom även fast dom var 3st. Jag hör honom skrika efter mig men som tur är så är han inte kvar utanför sedan när vi går hem.

Än så länge är det inte så farligt, jag menar, jag fick inga skador direkt, många av oss har fått stryk någon gång under våra krogår, ingen större sak.

Nu kommer det värsta:

Veckan efter var tjejen ute med några av hennes väninnor, tydligen hade dom varit på samma ställe som vi var på den där kvällen. Dagen efter ser jag att hon addat en ny kille på hennes facebook (Ja jag vet, man ska inte bry sig om vad tjejen gör på internet, men jag kan ju inte undkomma att se det), till min förvåning är det den här killen som jag hamnade i bråk med.

Jag kan inte vara helt säker då jag var alkoholpåverkad men det såg verkligen ut som honom, så jag frågade henne om det stämde. Tydligen stämde det, det var alltså den här killen som veckan innan hade smockat ner mig och gett mig en spark samtidigt som min tjej hade sett det hela ske, med andra ord tycker jag att hon inte borde gilla honom!

Svaret jag fick var att hon bara hade utbytt några ord med honom på krogen men inget mer, hon tyckte han var en tönt med hävdelsebehov sa hon, det var dessutom han som hade addat henne och hon, och jag citerar: bryr mig inte om facebook, skiter i vilka som addar mig.

Okejdå, jag tyckte det verkade väldigt konstigt men jag orkar inte överanalysera saker.

Vad som följde härefter var dock väldigt konstigt. Plötsligt började hon att varje dag ränsa sin sms-inkorg på telefonen, sin samtalslista, allt. Jag frågade varför hon gjorde detta varpå jag fick svaret: äsch tycker det är onödigt att spara gammalt bara.

Jag och tjejen har alltid varit helt öppna med sånt där, hon har kunnat låna min telefon när hon vill, och jag hennes, och vi har båda kunna läst varandras sms om vi fått lust, vi hade ändå inget att dölja var bådas argument, så spela roll.

Tyckte att detta var mycket märkligt.

Hon började även spendera väldigt mycket tid vid datorn, ibland kunde hon sitta flera timmar i sträck med hörlurar på, helt avskild från omvärlden. Alltid när jag kollade vad hon gjorde så satt hon med aftonbladet uppe. Här började jag verkligen känna att hon döljde någonting.

Sexet blev mindre och hon hade nu slutat att initiera över huvud taget, hon som alltid varit så överkåt, en natt var det till och med omöjligt för henne att bli våt, hon var helt torr där nere trots långt förspel.

Sms ränsandet fortsatte, nu började hon även spendera mycket tid borta hos en tjejkompis, enligt henne själv då. Hon kunde komma hem mitt i nätterna med ursäkten att hon och kompisen hade kollat på en mycket bra film, druckit vin, kollat på söta kattungar på internet och allt vad det var för ursäkter.

Jag hatar att vara kontrollerande och svartsjuk, men en kompis till mig sa åt mig att installera en key-logger på våran dator, för att få reda på något jag kanske inte ville få reda på.

Sagt och gjort.

Några dagar senare började jag kolla loggarna när hon inte var hemma. Det var här det kändes som att hjärtat stannade, magen hårdnade, för några sekunder kändes det omöjligt att andas, jag blev helt kall i kroppen.

Tydligen hade hon, bara någon vecka efter att jag blivit nedslagen av denna kille, börjat prata med honom frekvent över facebook. Direkt hade han börjat flirta med henne men i början framstod hon som kall, med dagarna märkte man på texten att hon började småflirta tillbaka för att med tiden bli rena sexuella anspelningar. Inte nog med det, det var nu också uppenbart att dom börjat träffa varandra av texten att döma, texter som "Inatt baby <3" och "Du var underbar igår" samt "du är så ond, stackars din kille som inte vet nåt " fanns det drösvis av.

Hela min värld har rasat, hur i hela helv*** kan fruntimret göra såhär mot mig?! HON om NÅGON?! Hon är VERKLIGEN inte otrohetstypen, söt, snäll, bryr sig om alla och hur gullig som helst. Inte direkt en "bitch tjej". Men nog fan ska hon gå och bli knullad av en annan, och inte nog med det, av just den killen som var en riktig jävla fitta och slog ner mig bara för att vi råkade stöta ihop våra axlar när vi gick förbi varandra!

Jag konfronterade henne vilket resulterade i att hon grinade och sa att hon inte vet var det var, men våran passion kändes död och att vi kändes mer som kompisar än flickvän och pojkvän, hon måsta ha tid och tänka över saker och ting, hon var helt okontrollerbar. Nu har hon småpackat lite saker och åkt iväg till sin mamma och pappa för att bo där några dagar och tänka.

Självklart kommer vi bryta upp nu, detta är inte acceptabelt, får helt enkelt sälja lägenheten, katterna kan hon ta, jag bryr mig inte om dom ändå. Jag skiter i det mesta nu, vad jag dock inte kan fatta är hur i helvete hon kan göra såhär, det känns overkligt, något som inte KUNDE och inte BORDE hända, har hänt.

Vad som gör det så jävla sjukt är att hon måste gå och knulla just den kille som jag iallafall tyckte var helt jävla störd, VARFÖR om hon nu ska vara otrogen måste hon vara otrogen med den största idioten jag stött på på ett bra tag?!

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt, vill bara lätta på hjärtat lite. Känns rätt tomt nu, det här var tjejen jag hade planer på att gifta mig med om några år om det hade fortsatt varit så bra som vi haft det, hade aldrig tänkt jag skulle ut på dejtingmarknaden igen, livet har fått sig en ordentlig turn om man säger så.

Jaja, skönt att vädra sig, kanske någon har några liknande erfarenheter om otrohet, det är inte kul iallafall.

Skriver nog något mer om jag känner att jag måste lätta på hjärtat vid fler tillfällen, kommer nog bli en hel del kommande veckor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt - av Evilvalle - 2013-08-30,21:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,944 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 4,193 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 7,317 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,525 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 4,787 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 4,001 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 4,374 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 7,527 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 9,402 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,946 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}