LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
|
2013-08-30,17:58,
|
|||
|
|||
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Intressant! Jag har inte riktigt noterat det ännu (troligen varit för full). Men jag tror att alla dessa beskrivande anledningar stämmer vid olika tillfällen för olika tjejer.
När människor är understimulerade så skapar de situationer för att stimulera sig själva (djur leker med sin mat som ett sätt för att få stimulera jaktinstinkten som de oftast inte får när de serveras redan färdig mat). Tänk er då situationen där en chode med en snygg tjej där relationen är tråkig utifrån tjejens ögon, då kan hon stimulera och skapa drama som ett sätt att skapa stimulus i relationen och göra den mer kryddig och intressant för henne även om det kanske plågar choden istället. Om hon upplever att killen kanske inte älskar henne så kanske hon försöker skapa drama å slagsmål för att se att "hennes kille faktiskt älskar henne trots allt". Hon är troligen en osäker tjej om hon har denna anledning. Om hon känner sig extra attraherad till en annan kille än hennes pojkvän och hon är framförallt i ägglossningsperioden så är det mycket möjligt att hon försöker ta reda på (undermedvetet såklart) vem som är starkaste hannen för den dominaste attraherar henne mest under ägglossning. Om hon är en typ av tjej som alltid måste ha action i sitt liv för hon är en stimulantkåt jävel så kanske hon skapar bråk bara för dramatiken precis som vissa tjejer är helt besatta av såpoperor å vissa killar är helt besatta av adrenalinkickar å får det av bungyjump, kampspport å vissa kvinnor kanske få det av sociala draman som sker eller som de i dessa fall orsakar själva. En sak jag noterat med upptagna tjejer å min polare med som alltid förvånas men jag gör inte det dock, är att de tycks vara enklare att ragga på i form av att få positiva responser. Det verkar som om man har lättare att få hångel med upptagna tjejer än singlar. Möjligen är detta för att hon jämför med sin nuvarande pojkvän som kanske blivit betatiserad medan en singel jämför med alla killar hon ser runt omkring (detta är mkt möjligt just för att vi människor fungerar mkt genom kontrastprincipen; att vi jämför saker å ting för att ta reda på någots eller någons värde, vi kan inte sätta ett värde utan jämförelse å detta är mkt välforskat). För länge sedan när jag hade haft min första panikångestattack i mitt liv som jag minns |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}