LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
|
2013-08-30,23:00,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-30,23:15 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt
Donjohan Skrev:Aaaaaah! Varför har jag aldrig gejmat brudar med pojkvänner sådär för? En smocka i nyllet så är det klart sen. Ja, och fan jag i slutet av tonåren, hade tonvis med aggression i mig och ville sopa på snubbar till höger och vänster när dom kaxade. Men av samma anledning som jag hade aggression så hade jag väldigt komplex och var nästan paranoid över vad folk skulle tycka och tänka om mig. Så jag höll alltid tillbaka, försökte vara "the good guy" så folk skulle gilla mig, eftersom jag blivit matad till höger och vänster om att då skulle brudar gilla en. Jag var typ överdrivet snäll mot allt och alla typ även om dom inte förtjänade det. Hade jag vetat bättre då så hade det bara varit att veva loss, släppa ut aggression och samtidigt troligtvis faktiskt fått lite intresse ifrån kvinnor, istället för typ att jag äcklade dom för att jag var för chodig..... Det värsta är att även om detta förmodligen är ett extremfall så tror jag faktiskt liknande scenarion inte heller är ovanligt. Men dom flesta brudar tror jag faktiskt hade avstått ifrån svinet som slog ner sin pojkvän, trots att hon kanske blev lite tänd på det. Kommer t.ex ihåg en gång för några år sen när jag började kaxa med en snubbe inne på krogen och det blev fight, lyckligtvis inga slag men han försökte strypa mig med en giljotin men jag lyckades få ner han och komma loss så vi båda hamnade på backen sen blev jag utslängd. Vakten han knappt släppa taget om mig utanför krogen före en brud sa hej och började prata med mig. lol. edit : Komiskt när jag tänker efter vilken idiot jag var den kvällen... En liten toa med en liten pissoar som jag låste in mig själv på eftersom jag gillade att pissa ensam. När jag låste upp dörren var en snubbe sur för jag låste dörren så han inte kunde pissa samtidigt. På grund av lite för mycket att dricka frågade jag vad fan det var med han, började knäppa upp gylfen för han och frågade om han var gay och ville se min kuk som hade så bråttom att pissa.... Confused... charmören #1 |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}