LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
|
2013-09-09,11:13,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-09,11:15 av {2} one.)
|
|||
|
|||
RE: Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på?
Tja man! Från en noobie till en annan! Du ska ha credd för att vågat träffa henne, bara där har du gått längre än många andra, haha xD
Vill bara ge dig ett litet snabbt tips, eftersom jag kan känna igen mig själv i vad du frågade efter i den här tråden: Tänk inte för mycket, gör inte det här med att träffa tjejer och bli kär eller bara knulla osv till en strukturerad plan, för det är det inte. Tjejer har inte en speciell knapp som automatiskt gör att de öppnar benen. Istället bara lyssna på dina instinkter och känslor och var inte rädd att visa de. Det är vad jag tror på och har lärt mig denna sommar! Om du vill kyssa en tjej gör det, om du tycker hon ser skit snygg ut säg det annars är du en asshole osv. Det är bra att lära sig om tekniker som folk predikar om men det handlar inte om det exakta utförande utan mer om förståelsen bakom den. Så läs inte för mycket bara... haha antar att det summerar vad jag ville, läs inte för mycket lyssna på dig själv och var den riktiga du! Peace PS. Igen grymt jobbat och hoppas det går bra med bruden! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Komma tillbaka med en brud | Mrniceguy | 2 | 1,604 |
2018-10-18,21:00 Senaste inlägg:: Mrniceguy |
|
Brud slutade skriva av okänd anledning | Dikterad | 5 | 6,479 |
2015-03-20,04:41 Senaste inlägg:: Ragnarök |
|
Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? | sjoggaa | 1 | 1,869 |
2013-05-07,22:27 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
Brud som inte vågar(?) ses | Overlord | 10 | 5,486 |
2012-03-03,23:54 Senaste inlägg:: Avager |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}