LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Cannabis och raggning - era erfarenheter
2012-03-07,02:21,
Inlägg: #7
Cannabis och raggning - era erfarenheter
samma som silentshot i princip. Blir jävligt slö socialt, mer okalibrerad, och totalt jävla obrydd om allt. Blir ett asshole. Kan som dra mitt i en konversation, inte alls orka hålla igång en konversation eller dra mitt lass, typ bara säga "ok" då de berättat nåt och sen stå och kolla på dem och se att de väntar sig ja ska säga mer, men ja bryr mig bara inte så ja drar.

Sen så mår ja så bra och känns som inget påverkar mig, det är som inte rolgiare att ragga på en brud än va ja kan ha i en stol ensam med mina tankar.. inte optimalt heller Smile

Tycker nästan mest om att röka ensam och bara chilla och filosofera.. Blir oftast också väldigt trött och energilös om jag blir allt för hög. LITE kan ja röka och kombinera med alkohol, men raggar nog bättre utan cannabis fastän jag har gjort det på cannabis också.
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee


Meddelanden
Cannabis och raggning - era erfarenheter - av Judas - 2012-03-07,02:21

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 3,261 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 3,513 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens" Vagabond 12 4,664 2012-11-08,02:48
Senaste inlägg:: russel
  Erfarenheter av tjejer i förhållande Sticky 4 1,798 2012-03-10,07:13
Senaste inlägg:: Doju

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}