LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2013-10-09,22:28,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-09,22:28 av {2} Entreprenören.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2013-10-09,19:45)Nicki Skrev: Dag.... 3 måste det ju bli? Potent shit indeed. Sug att runka = hjärnskadad av fap, knullsugen = normalt! ;P (2013-10-09,20:21)Flumrider Skrev: Hyfsat runksugen, sätter mig och räknar lite matte, det borde dämpa suget... Om de inte tror på evolution, supernormal stimulus eller inte förstår detta så blir det svårt att övertala med "science"-snack. Du kan fråga om "De ibland känner att ingenting annat e roligt än att kolla på porr å runka" om de känner att runka e roligast av allt så är de i närheten av ett beroende å de borde sluta fappa. Mina polare fattar inte, utan tycker det mer låter roligt. Jag har två polare dock som prövat men de har mest bara berättat hur kåta de blev, inte kunde hålla sig å sprutade som Randy Marsh i Overlogging å sa "it was a spooky ghost!". (2013-10-09,21:30)Nicki Skrev: Det enda argumentet som verkligen håller är att människans dopamincentra inte är gjort för att kunna hantera dagens stimuliorgasm. Vi ballar ur och blir typ "uttömda" och blir omotiverade till att ta tag i livet Sådant här kopplar tyvärr inte för alla Symptomen är inte lika kraftfulla som när man tar riktigt knark även om processen är den samma (påverkar dopamin-receptorer, kräver större dos å skit osv). Jag upptäckte nofap själv av att jag kände mig nere litegrann å bara bestämde mig för att sluta fappa några dagar å noterade då hur jag blev piggare som fan å berätta detta för en snubbe å han börja med. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,896 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 165 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}