LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer tröttnar när vi tjötar
|
2012-03-09,00:16,
|
|||
|
|||
Tjejer tröttnar när vi tjötar
Insecureboy
Joawwa intressant namn, låter afrikanskt, now vad är tricket vad gör du för att se så svensk ut? Joawwa Haha, det är smek namn ^^ och jag är halv finsk och ja... Insecureboy joawwa är ett smeknamn, du jag ska dra hem till dig och plocka ifrån spritflaskan från dina kompisar Joawwa Hahaha! Jaså? Varför de då? Insecureboy om man börjar kalla sin kompis för joawwa som låter som en afrikans brud som har ringsshit runt halsen (du vet såna giraffbrudar) så har man ju fått i sig alldeles för mycket alkohol... Joawwa Hahahahahahha!!!!!! Kallas också för.... Yoanna.... Insecureboy aha så dom började slöddra lite där på slutet när dom sista shotsen slank ner. Yoanna till yoawwa. Bra men då var det mysteriet löst Joawwa Hahahaha!! Haha ja!! Insecureboy fan jag kmr inte kunna sova inatt, nu tänker jag bara på afrikanska brudar med ringar runt halsen... tack för den anyways så vad gör du om dagarna då? Joawwa Jag tränar, pluggar och sover typ xD Joawwa Sj? Insecureboy jag dagdrömmer en massa Insecureboy tex Om jag hade superkrafter skulle jag vilja kunna köttfärssås från mina öron, Då hade vi kunnat dränka göteborg i köttfärssås! Insecureboy hade inte det varit rätt ballt ändå? Joawwa Hahahaha!! Aa jo ^^ Insecureboy anyways jag jobbar, tränar, sover (nämen kolla ett gemensamt intresse!) Och sen så leker jag batman på natten Joawwa Hahaha! Låter trevligt! Insecureboy aa jag har sytt kostymen själv, den e lite tajt så det ser lite bögigt ut men jag får väl banta så borde den passa utmärkt. Joawwa Haha! Gör så ^^ Insecureboy anywyas jag letar efter en sidekick som kan köra batmobilen. Intresserad? Joawwa Njaa Insecureboy du får en pistol... Joawwa Wow! I'm à bad women! bara å tjöta på om allt mellan himmel å jord.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}