LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Min träningsplan & diet [tipsa gärna!]
2013-11-27,17:48,
RE: Min träningsplan & diet [tipsa gärna!]
(2013-11-27,17:30)Toledo Skrev: Nej, du ska köra mage 1 gång i veckan. Ta bort fredags passet helt. Underarmar tränar du automatiskt när du kör biceps. Ifall du vill träna de extra så kör du någon övning på samma pass som du kör biceps.

Mage & Axlar är den enda dagen du ska köra mage.

Vad jag hört från vissa som tränar som har bättre resultat än mig just nu (mer biffiga, större muskler, tar mer osv) är att man kan träna magen varannan dag utan problem.

(2013-11-27,17:32)JohnDoe Skrev: Skriv upp vilka övningar du kör och sets/reps för det där säger inte mycket och klart du kan köra mage oftare.

Oh fuck! Jag vet inte exakt hur många sets jag kör el vad alla övningar heter.

Men jag kör oftast 6 sets å gärna 1 till fast jag inte orkar, så jag verkligen bryter ned musklerna utan att skada dem.

Så för rygg kör jag nån maskin jag sitter i och drar i nån krok som drar upp vikterna. Kör 70kg här, 6 reps x 6 sets å gärna 1 set till där jag kör så många reps jag orkar.

Bröst kör jag bänkpress, 30kg just nu, e inte starkast i världen å hade världens jävla verk idag från gårdagens triceps & biceps combo. Kmr nog orka 40kg nästa vecka. Kör 5-7 reps för att optimera nedbrytningen för hypertrofi.

Biceps annars kör jag 12kg i hantlar där jag för den upp å ner till huvudet på nått sätt, vet inte vad det heter. Men det tar iaf. Kör så typ 10reps x 6 sets, dock förstår jag att man ska egentligen bara orka 5-7 reps för att få optimal muskelbyggnad, då jag fokuserar på volym å inte styrka el. uthållighet. Ska nog öka vikten för att bara orka mellan 5-7 reps per set.

Triceps kör jag i nån maskin som håller i vikter där jag drar i nån V-formad metallgrej där jag drar ner å känner hur det tar i både biceps, triceps å underarmarna, kör typ 5-7 reps här x 6 sets å gärna ett till fast jag inte orkar för att verkligen bryta ned musklerna.

Mage äré nån magmaskin så mer resistance training än weightlifting då där jag kör 70reps x 2, ska börja köra med vikter i stället å göra liggande situps där jag ligger på mage på nån bänk med vikt hållandes framför min mage å lyfta upp som nån fisk på land.

Axlar så tror jag att det funkar det jag kör. Jag kör 2 hantlar och drar dem uppåt så de är ovanför mitt huvud å tar i varandra, sen drar jag ner dem, paralllellt och samtidigt. Så det bör ta på axlarna utöver triceps & biceps?

Ben & vader är simeplt å rakt på sak; benpress flera sets där jag bara orkar 5-7 reps x 6-7 sets. Just nu e jag rätt klen då jag bara orkar 158kg i benpress då jag orkade 180kg när jag gick i 6-9:an i skolan, helt cepe. Kör typ 20kg i vadpress där jag trycker upp en vikt med mina vader å håller dem uppe i nån sek å sen släpper ner försiktigt å upprepar några reps x 6-7 sets.

Meddelanden
RE: Min träningsplan & diet [tipsa gärna!] - av Entreprenören - 2013-11-27,17:48

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  NO-CARB MONSTERCAVEMAN ULTRASEX DIET (with sources) golvmopp 61 35,228 2013-07-26,20:37
Senaste inlägg:: golvmopp
  Diet 101 Captain Mike 1 1,287 2012-12-20,12:07
Senaste inlägg:: Captain Mike
  Commanders träningsschema och träningsdagbok - kritik, tips och idéer mottages gärna! Commander 18 9,099 2012-04-30,04:40
Senaste inlägg:: Commander

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}