LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer tröttnar när vi tjötar
|
2012-03-10,02:50,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-10,03:06 av {2} Mössan.)
|
|||
|
|||
Tjejer tröttnar när vi tjötar
Kallprata är tråkigt. Det är typ:
- Vad heter du? - Vilken skola går du i? - Hur går det? - Vad gör du på fritiden? Och sånt är SKITTRÅKIGT. Här är en konvo mellan mig å en tjej på HP (som jag INTE tycker är kallprat): JAG: oooh. Kanske tar en sväng förbi. Askul med pardans ju : ) HON: haha kolla på får du göra asså inte dansa: ) JAG: blir du avundsjuk då? ; ) HON: på vadå?: ) JAG: om ja dansar me andra; ) HON: ahaha nja, har inte ens sätt dig så: ) JAG: har riktigt sexiga bilder på HP om du vågar kolla; ) HON: Lägg till mig på msn; ) ****.*******@hotmail.com så vill jag se imorrn: ) ska sova nu: ) godnatt ___________________________________________________________________________________ Lättsamt, å intressant. Egentligen snackar vi inte om nånting. Bara snackar skit. Å det är sånt som är kul å håller det intressant tycker jag. Får jag ett skönt samtal med en brud så blir jag även intresserad av att closea och fortsätta kontakten. EDIT: Å det är även sånt jag vill bli bättre på. Svårt ibland tycker. Speciellt att styra upp samtal. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}