LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Träffade en tjej
2013-12-01,18:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,18:56 av {2} Sarga.)
Träffade en tjej
Fick höra att mitt namn är relaterat till det som kallas PUA. Jag har dock ingen erfarenhet av sådant och är aldrig ute och "sargar". Skälet till att jag vänder mig till er här är att ni lär ha en större aning om hur tjejer fungerar än de på familjeliv och Flashback.

För att göra en lång historia kort kan jag berätta att jag började med nätdejting igen efter många års avbrott. Kanske en vecka efter att jag lagt in bilder och profil fick jag en flirt ifrån en väldigt attraktiv tjej som skiljde sig mycket ifrån de flesta av de andra tjejerna som flirtat och skickat brev. Hon var således den första jag skickade brev till.

Jag skickade ett brev till tjejen och vi fick kontakt. Vi skickade brev till varandra i ett par dagar, när hon sedan spontant gav mig sitt nummer. Jag ringde henne dagen efter där vi snackade i kanske 3 timmar. Vi hade sjukt mycket gemensamt, med bland annat humor och intressen. Dagen efter började vi skicka sex-sms. Sedan snackade vi i kanske 2 timmar dagen efter. Sen förra helgen skickade hon ett sms om att hon skulle till stan med ett gäng kompisar och ville ses efteråt. Jag, nervös som fan, var bara tvungen att skriva ja för att få det gjort.

Vi sågs till kvällen och gick runt tills vi hittade ett ställe att sätta oss på. Isen hade brutit sedan länge efter ett internt skämt jag drog när vi sågs. Vi satt och snackade i kanske 2 timmar och hade lite oskyldigt fingerspel. Sedan åkte vi hem till var och en.
Jag trodde dejten gått och helvete tills hon skickade ett sms på natten och skrev att hon hade jättetrevligt. Dagen efter skickade hon flera sms och slutligen ett av sexuell natur. Då förstod jag att det hade gått igenom.

I början av denna vecka skickade vi sjukt mycket sex-sms och hade sex-samtal på telefonen, där vi bland annat onanerade tillsammans över telefonen. Vi hade planerat vår andra dejt hos mig på fredagen (i fredags). Väl på fredagen sågs vi och hade hur trevligt som helst. Kanske tog 1 ½ timme innan hon frågade om massagen jag lovat henne på telefonen. Sen började jag massera. Efterhand började jag smeka och kyssa henne. Hon sa att hon var helt sjuk kåt och efteråt började jag smeka henne mellan benen. Jag bestämde att vi kunde ta en dusch. Efter duschen hade vi sex. Allt gick utmärkt med andra ord. Hon sa vi något tillfälle under sexet att det var det skönaste hon känt och det strax innan hon fick orgasm (fast då smekte jag henne). Sexet kan inte varit helt dåligt med andra ord. Detta trots att jag har erektionsproblem på grund av prestationsångest och jobbiga erfarenheter från den senaste tjejen som tryckte ner mig på grund av detta. Så penetrationssexet fungerade bara halvdant. Kunde bara hålla den uppe och inne i henne kanske en minut åt gången. Så har det varit med alla kvinnor, men blivit bättre när min tillit ökat för kvinnorna.

Problemet, vilket är poängen med inlägget, är att jag alltid blir halvförälskad i alla tjejer jag har sex med. Just nu var det knappt 48 timmar sedan vi sågs, och har under denna tid inte hörts av något. Med tanke på att vi haft en väldigt intensiv kontakt under över en vecka där ingen (mest hon) fick något gjort alls förutom att sitta och kåta upp oss över sms och telefonsamtal är en liten paus efter vår sexträff rätt naturligt.

Jag är dock orolig över att detta bara var en engångsträff. Jag var inte för på (hon var mer på än mig), men jag blev stött när hon efter sexet åkte hem. Jag gjorde misstaget att fråga varför där hon svarade med att fråga om jag förväntat mig att hon skulle sova över. Här känner jag att den överhand jag hade svackade lite.
Innan hon åkte ville hon dock ha den fika som jag frågade henne om långt tidigare och under tiden då teet var upphällt i kannan bad hon om att bli omfamnad.
Sen när jag hällde upp teet gick hon fram till mig och nafsade mig i nacken och sa att vi luktade likadant. Jag sa att hon luktade lite mer av den bodylotion jag masserat in henne med och då svarade hon att det nästa gång var min tur. Sedan satt vi och snackade där hon smekte mig på armen och tittade mig djupt i ögonen. När hon var påklädd och till att åka gick hon fram och kysste mig på munnen och gav mig en kram och tackade för kvällen. Sen åkte hon.

Jag är orolig över att mina erektionsproblem orsakade detta. Och varför sov hon inte över? Visst hon är en seriös tjej som kanske inte vill ha för bråttom (men varför hade hon då sex med mig? Hon sa även att det var väldigt länge sedan hon hade sex innan vi träffades) och har väldigt fullt upp i sitt liv med jobb och annat.

Jag har tänkt höra av mig igen, men inte förrän tidigast imorgon. Men vad säger era erfarenheter er? Har jag skäl att hålla på oroa mig som jag gör? Det hon sa och gjorde innan hon gick tyder ju på en "framtid"...och hon var ju hur kåt och sugen som helst. Hon sa innan vi hade sex att första gången aldrig blir perfekt innan man lärt känna varandra, så någon förståelse för mina erektionsissues måste ju finnas (hon var förstående när det hände). Hur ska jag höra av mig?

Meddelanden
Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-01,18:52
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-01,19:39
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-01,19:50
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-01,20:03
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-01,22:41
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-01,23:17
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-01,23:21
RE: Träffade en tjej - av russel - 2013-12-01,22:58
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-01,23:23
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-02,00:11
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-02,08:48
RE: Träffade en tjej - av TheD - 2013-12-02,09:59
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-02,21:26
RE: Träffade en tjej - av bachelor - 2013-12-02,22:27
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-02,22:46
RE: Träffade en tjej - av Cogo - 2013-12-02,22:52
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-02,23:00
RE: Träffade en tjej - av Flumrider - 2013-12-02,23:11
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-02,23:30
RE: Träffade en tjej - av Cogo - 2013-12-02,23:33
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-03,00:08
RE: Träffade en tjej - av Cogo - 2013-12-03,00:30
RE: Träffade en tjej - av Sarga - 2013-12-03,00:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då? tay 2 3,216 2015-12-11,14:49
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 66,061 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 5,886 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 6,130 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Quest: Hård tjej, kan ni lösa upp henne? vinividivici 1 1,376 2012-07-09,23:50
Senaste inlägg:: vinividivici
  Numberclosad av tjej, så gay WALL-E 3 2,113 2012-04-20,04:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Vad skulle ni svara på det här? Tjej på dejtingsajt. slyngel 6 3,858 2012-03-10,20:06
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}