LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då?
2015-12-11,10:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-11,10:26 av {2} tay.)
Inlägg: #1
On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då?
Hej

Jag har börjat polarisera och testa tjejer ofta I början för att hitta tecken på ifall de är bra människor Eller inte, hur stark självkänsla de är, om de är promiskuösa Eller inte. Detta gör jag på olika sätt

Men iaf jag Brukar ge tjejer komplimanger, och de flesta Blir väldigt glada när jag gör det, men I sällsynta fall säger det "tack, jag vet" , detta "jag vet" får min varning signal I hjärnan att vakna haha, kan det vara tecken på att de är fåfäng självisk kanske t.om dålig karaktär? Borde man hålla sig borta från dessa enstaka tjejer som svarar så när man säger de e vacker/söt/snygg ?

Om de e Internet och får sånt svara Brukar jag bara blockera, om det e irl och får detta "jag vet" Brukar jag bara vända ryggen och gå vidare varpå tjejen Blev chockad haha, händer sällsynt med så a svar men undrar bara när de händer Liksom....
2015-12-11,12:31,
Inlägg: #2
RE: On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då?
Tackar Toledo, trevligt! Läser inte forum så ofta längre men kollar ibland när undrar något specifikt.

Då är vi olika där, jag är ofta "direkt" med vad jag tänker och känner, tycker förutom när jag märker att en människa har flera dåliga egenskaper, då börjar spel hjärnan vakna och jag manipulerar lite om jag orkar haha.

Jag Gillar tjejer med lägre självkänsla , typ sånna härliga som ser fin ut men ändå säger " tack men det är jag inte hihi" Eller " många tjejer är finare jag e inte så fin" , dessa tjejer är härliga att umgås med och då är jag väldigt naturlig mot Dom, spelhjärnan sätts endast I gång om jag ser tecken på dålig människa

Jag tycker om att höja bra tjejers självkänsla, jag Gillar när de lyser upp och jag märker att jag har gjort dem glada. Dessa vill jag ofta lära känna på djupet som människa och frågar flera personliga saker. Dem tror ofta att jag är player dock fast jag inte är alls. Dessa behandlar jag bra och varsamt men tjejer med dåliga egenskaper manipulerar jag bara, reverse psychology , ignorerar, push and pull, subtilt trycker ner Utan det märks och allt möjligt Smile

Oh btw vet ej vad som hänt med min hjärna lol men för 3 år sen när jag reggade mig här, då under den perioden var jag väldigt känslig, Hade lätt för att gråta och ibland kunde gråtandet pågo I timmar vid visa livshändelser. Nu känner jag mig nästan hela tiden helt avslappnad och glad både på själen och kroppen, och har väldigt svårt för att gråta och de få gånger så har det typ lite tårar I halv minut sen glad igen haha inte som innan. Är mycket mer extrovert och får massa glädje typ AV att umgås med folk. Verkar som själen har mognat och det är sjukt härligt. Jag känner knappt någon ledsenhet för tjejer längre, Utan det är bara familj och sånna Grejer som påverkar ifall de e nåt liksom.
2015-12-11,14:49,
Inlägg: #3
RE: On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då?
Du verkar ha växt grymt mkt, fan vad skoj att höra bro!

Jag är lik dig, totalt ärlig och ger komplimanger direkt om jag gillar något. Har man en bra självkänsla betyder det inte att man sätter någon på en piedestal eller höjer upp dom till skyarna. På samma sätt säger jag snabbt ifrån om någon beter sig weird.

Anyway, för att svara på din fråga. Imo kan det vara ett tecken på att de är väldigt osäkra. En del som är 10 i utseendet brukar kunna ha väldiga body/looks issues, som så klart är helt inbillade. Men för att kompensera blir dem endera arroganta och tar inte in komplimanger, som i detta fallet, eller att de trycker ner sig själva och blir mega attached för varenda liten komplimang. Samma grundproblem men olika sätt att uttrycka det på. Samma människa kan oxå vara en flip-flopper och vara totalt arrogant mot vissa människor och väldigt attached i andra, beroende på hur mycket värde de sätter i den andra personen.

Men jag skulle inte lägga för mycket vikt vid det om personen bara säger det en gång eller så. Efter en 30mins konversation brukar det vara lättare att få en riktig bild av vem personen är.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,165 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Snabbfråga ang. hålla attraktionen vid liv. HardstyleJunkie 2 1,718 2014-03-10,21:55
Senaste inlägg:: HardstyleJunkie
  Träffade en tjej Sarga 23 13,863 2013-12-03,00:55
Senaste inlägg:: Sarga
  Håll er borta no-fappers! trollface 10 3,680 2013-03-21,11:28
Senaste inlägg:: trollface
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 4,551 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,694 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Quest: Hård tjej, kan ni lösa upp henne? vinividivici 1 1,035 2012-07-09,23:50
Senaste inlägg:: vinividivici
  Numberclosad av tjej, så gay WALL-E 3 1,578 2012-04-20,04:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Brudar som inte svarar George Costanza 7 3,070 2012-04-14,17:55
Senaste inlägg:: russel
  Vad skulle ni svara på det här? Tjej på dejtingsajt. slyngel 6 2,898 2012-03-10,20:06
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}