LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är det med svenska tjejer egentligen?
|
2013-12-09,18:17,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-09,18:27 av {2} Evilvalle.)
|
|||
|
|||
RE: Vad är det med svenska tjejer egentligen?
yeah som player sa, i detta fall hade du inte "demonstrerat tillräckligt med värde" för att hon skulle gå i din hoop:
"Jag: Så vad är det som gör dig så speciell?" "Hon: hmm, asså du, jag måste faktiskt dra o se var mina kompisar är!, (Drar iväg fort som attan)" Hade exempelvis klubbägaren eller whatever frågat detta hade hon börjat investera. En sak som troligtvis hade fungerat här är open loops för att hooka henne och sedan ställt denna fråga, exempelvis: Hon: Jaså? *Imponerad blick med smile* Jag: Vet du vem du är så sjukt lik? Hon: Vaa, neej? Jag: Haha förresten, jag visste egentligen att du var singel innan jag kom fram Hon: hur kan du veta det?? (Nu är hon mer investerad) Jag: Ok innan jag berättar så måste du svara på detta, vad är det som gör dig speciell jämfört med andra tjejer? Nu hade hon med största sannolikhet lagt ner energi på att svara - för att hon blivit mer investerad i det hela - och genom att svara på denna hoop så investerar hon ännu mer vilket i sin tur bygger upp dig som ännu mer värdefull i hennes ögon. (2013-12-09,18:16)selected Skrev: I vilken regelbok står det att man måste visa värde innan man går till kvalificera? Jag har alltid kört sådär och lyckats med det 6 av 10, så du menar att 4 av dem som gick i väg skulle jag ha visat värde för? Människor kvalificerar sig inte för folk dom ej ser något värde i - "demonstrera värde" betyder även att man kan göra det genom kroppspråk/tonläge/vara hennes typ/etc etc - detta är anledningen till att det fungerat förut för dig. I detta fall såg hon inte dig värdefull nog att kvalificera sig för. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}