LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Styra på nattklubb
|
2013-12-23,04:23,
|
|||
|
|||
RE: Styra på nattklubb
(2013-12-19,19:09)kinkykong Skrev: Problemet blir framförallt efter själva kyssen, tappar ofta brudarna inom en kvart efter det. jag gör de uppenbara och drar med dem ut i rökrutan etc, men det blir som om någon trycker på en knapp efter en stund, och de bestämt skall hitta sina vänner. föreställ dig tjejer som hungriga små regnbågsbjörnar, din validering är vad de äter. Ser din validering aptitligt ut, dvs du har tillräckligt mycket värde i hennes ögon så kommer hon äta din validering. Vad du har gjort är matat de som amerikanare. Voila ät dig mätt, ta all min validering, så mycket du bara kan äta, ät, ät lilla regnbågsbjörn ät mig. Så fort hon har fått sitt är hon trött och uttråkad på att äta samma , det är en jävla buffe av mat därut trotts allt. I väg går hon. No man, you gotta feed that rainbowteddybear like an italian. First you give her a taste of the appetizer, some wine and cheese, she's appetized but you make her wait, keep sipping your wine, let her wait for the main course. When you bring it around, you feed her good but not enough to get stuffed, she wants more but you let her wait for the seconds. As soon as she think she's done you bring her to the edge with excitement for the best part, yes the dessert, this is what she wanted all along, and you waited to fill her up before getting here. Capish nigga? Var inte rädd för att hålla tbx din bekräftelse, det är hela poängen med push/pull, i princip grunden av allt game från och med hej till hej då. Keep it hot but dont burn it |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Styra date eller något med en tjej från annan stad. | CCRCRH | 7 | 4,280 |
2012-11-22,20:51 Senaste inlägg:: trollface |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}