LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-01-13,21:35,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-13,15:53)Evilvalle Skrev: Mycket stor chans att det där stämmer ja. Efter av vad jag hittat är det väldigt vanligt att personer tappar "lust" att se film, dom finner mindre njutning i musik, mat och ja, även tv/dator-spel.Känner igen mig i allt det där i princip. Hade sjukt stort driv förr, skulle alltid vara bäst/värst (Vill jag iofs oftast fortfarande) och la ner oändligt mycket tid på att bli det, vilket jag alltid blev också. Problemet nu är att jag ger fan alltid upp halvvägs. Är typisk beroendepersonligt, grottar ner mig i skit vad det än är. Men tex skola/Jobb/brudar/game, har blviit samma där, jag går liksom aldrig hela vägen, jag fixar en sjukt bra start, när jag har det där #1-drivet, men sen tappar jag det alltid på vägen. Exakt VAD det beror på vet jag inte, men det är min akilleshäl, då det gäller i princip allt jag gör. Ni menar att det är pga mina dopaminreceptorer är utslitna då eller? Just hur skulle dom ha blivit det i jämförelse mot andra isf? Jag lyssnar i princip konstant på musik, vilket jag vet är ett utav skälen isf, men jag runkar inte överdrivet mycket (max 1-2ggr per dag, max 6ggr/vecka). Det enda egentliga "superdrivet" jag har idag är för gymmet och där gör jag det ändå jävligt bra. Men antar att det till stor del är en åldersgrej? Är ju en annan person idag än när jag var 10-18.. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,892 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 155 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}