LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-01-18,15:38,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-18,15:48 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-18,11:26)Tenga Skrev: Okej jag har inte läst något om feromoner än, men som psykonaut som utforskat den biten en del, så skulle jag säga att det är något semi-"övernaturligt". Inget religiöst, bara en annan typ av "dimension" som vi med vårat vanliga medvetande inte kan greppa, då vi är otroligt begränsade i vad vi kan medvetet uppfatta. Men som sagt med drugs går det att pusha den gränsen och få högre förståelse, om än så temporärt. Övernaturligt shit, visst, och jag vänstrar med Guds fru. Snarare att man blir mer intense, fokuserad, energisk osv. Ger ett tydligare och mer energiskt uttryck för känslor. Så även om man är sur/deppig/ledsen osv så är man det kombinerat med ett intenst och energiskt ansiktsuttryck och kroppsspråk. Intensitet, energi, självsäkerhet osv , ja det finns många olika kroppsspråk och uttryck som är generella och man kan utspegla oafsett om man är sur,glad,ledsen, arg, kåt osv. Exempelvis . Ta James Bond, han framstår som självsäker, maskulin och energisk med en intens glöd i ögonen osv oavsett om han är sur,glad,ledsen,arg...... Ta sen istället en osäker, slapp och blekfet datanörd, han kan vara hur jävla glad och lycklig som helst, gå runt med ett leénde, han kommer ändå framstå som osäker, slapp och blekfet och sakna glöd och intensitet i sin blick. Förmodligen mer något liknande, och därför det inte hjälper att gå runt och se glad och lycklig ut en vanlig dag efter att man fappat nonstop 1vecka i sträck och är helt tömd på energi. För oavsett hur mycket man ler så utspeglar man inte denna intensitet, självsäkerhet och energi. Man går med en tom blick i ögonen istället för en intens och energisk. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,888 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 156 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}