LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-01-30,00:22,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-30,00:23 av {2} Fiskarn.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-29,23:55)Tenga Skrev: Låter jävligt fett! men du menar alltså att det tog runt 30 dagar innan du började känna av effekterna alltså? Ingenting innan? Nejdå, jag syftar bara på blickarna som många här inne diskuterat. Har haft mängder med effekter annars. Kan ge en superkort rapport: Vecka 1 - Gnällig, irriterad första dagarna, resten av veckan var jag oerhört stirrig, rastlös och väldigt kåt. Svår vecka! Vecka 2 - Okåt hela veckan, hade inte ett stånd på typ 4-5 dagar. Däremot mådde jag som en gud hela veckan. Tillståndet var sjukt, aldrig mått så bra. Brydde mig inte om särskilt mycket, livet var en dans på rosor, självsäker var jag med. Vecka 3 - Mådde som vanligt igen. Varken åt deppigt eller glatt tillstånd (alltså som vanligt mår jag nästan alltid bra dock) Slutet av veckan var jag väldigt seg och oengagerad. Inte särskilt kåt. Vecka 4 - Stundtals kåt, är lite som att vara på dag 1.. Går väldigt trögt. Känner inga särskild effekter alls. Vecka 5 - (denna vecka) Har inte märkt några speciella förändringar på krogen (tror jag), har dock inte varit ute på länge. Visserligen i lördags men räknar ej den. Det där med blickarna märkte jag först idag så det är nytt. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,892 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 151 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}