LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
|
2014-01-31,15:59,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,16:02 av {2} Evilvalle.)
![]() |
|||
|
|||
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-01-31,15:48)TonightIsTheNight Skrev: Haha för att de är femininare eller? Ja alltså det verkar onekligen som att desto mer östrogen dom har, desto mer "öppen" är dom rent sexuellt HAHA. (2014-01-31,15:50)Ballin Skrev: Klurat ut eller expierience valle? Låter gott i mina öron iallafall Har faktiskt inte haft allt för många trekanter men de jag har haft har alltid varit med riktiga finingar, dom verkar så otroligt mycket mer öppen för sånt. Sen har jag observerat det hos vänner osv som haft trekanter, eller tjejpolare å deras sexuella äventyr. Fulare tjejer verkar mycket mer reserved. (2014-01-31,15:16)Beerpong Skrev: HAHAHAHAHA wingmanade en gång en riktig tjockis eftersom min kompis ville ha den andra damen, denna tjockisen var den drygaste jag träffat hon trodde på riktigt att hon spelade i samma klass som Victoria Secret modellerna, jag häll på att kvävas av min drink när hon sa "Suck jag är så trött på att alla killar försöker ligga med mig bara för att jag är så snygg" HAHAHAH Jo har liknande erfarenheter, fula/average brudar verkar ha någon jävla störning vilket gör dom som besatt i att skryta om hur "åtrådda" dom är *facepalm* [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}