LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
2014-02-01,15:20,
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
HOLY MADDAFAKKA SHIT-SHIT-SHIT! Big Grin

Jag tror jag skapade en dylik tråd för tusen år sen just för att jag observerat dylikt fenomen.

Btw, min gamla barndomsvän berättade en long story om en annan kille som alltid varit kort (och fortfarande är).

Han är inte dvärg eller så, utan bara kort än vad killar brukar vara vilket alltid gått snubben på nerverna.

Denna snubbe var under min gymnasietid, ALLTID "dryg" och försökte alltid hoppa på folk och trycka ned dem socialt.

Men majoriteten av folk kunde bara skratta åt det, för längst inuti denna snubbes "tankiga sociala armor" så fanns en kort lvl1 teemo som inte visste hur man farma creeps (omfg, gotta stop up with LoL, lol).

Alltså, alla kände hur han bara var osäker över sin längd och hur han hela tiden försökte kompensera detta genom att framstå något han inte var (som exempelvis nöjd över sin längd).

Jag såg han för några veckor sedan på en klubb men var sj för full för att kunna etablera några nya framgångar i hans självförtroende i sin längd å sig sj, men då han har gf å bil nu så verkar han nog ha kommit över det mer! =)

En annan rolig anekdot som oxå är drabbad av confabulation (wiki it!) är när jag gick 6-9:an å jag var extreemt osäker över mig sj i förhållande till tjejer.

Det var så att en tjej alltid hälsade på mig när jag gick in från raster och jag trodde från botten av mitt hjärta då att hon drev med mig el att hon ville utnyttja mig el få en chans att trycka ned mig yadayadayada osv ^^,

Så var nog inte fallet men eftersom jag var såååå osäker å obekväm med mitt eget utseende, kropp å allt då så kunde jag inte uppfatta något annat än negativa intentioner från tjejer på den tiden.

Det här med ego-grejjen hos killar har jag aldrig fattat. Om jag myttar om hur många jag legat med, och att jag kan ligga när jag vill, men i slutändan är det jag som går hem tomhänt, återigen, why lie about it? Det är ju ändå jag som i slutändan blir olyckligt liggandes gråtrunkande el. glidrunkandes ned för en snöbacke i dystra vintermörkret of mythomania!

Men det är intressant att när vi är osäkra el ej nöjda med våra utseenden så bygger vi upp en mur kring det hela. En tjejkompis till mig hade förut en tjejpolare som hon inte längre umgås med som var liiite mindre snyggare än hon sj.

Varje gång de träffa nya killar så berätta min tjejkompis, hur hennes tjejpolare bruka trycka ned henne och hela tiden försöka höja sig sj genom att säga hur "mkt bättre hon var på allt än sin väninna".

Hon är indeed en mkt smartare tjej vilket hennes skolbetyg å allt säger men hon är oxå lite mullig, lite rund om ansiktet å har inte ett typiskt fint svenskt tjejutseende. Hennes beteende i dagens värld är förståeligt.

Jag minns oxå hur en gammal tjejkompis från gymnasiet med deluxe lökar men facial look of doom berätta hur hon alltid blev dryg mot killar hon blev intresserade i. Troligen för att behålla en sköld mot att bli dissad å kunna intala sig att "hon inte gillade honom ändå trots allt".

Som jag ser det hela just nu då så finns det alltså hopp för oss killar eftersom de top-notch tjejerna i utseende el dem som är nöjda med sina utseenden å därmed inte känner att dem måste kompensera för sin osäkerhet el missnöje, kan då bete sig vad vi anser är "normalt".

Att kunna vara "normal" el som min tjejkompis från gymnasiet en gång så bra sammanfattade raggning tkr jag, "jag tror allt handlar om MOD", lär ju vara extremt kraftfullt just för att man sticker ut på ett bra sätt, för man vågar vara "sitt bästa jag" ist för att göra till sig el överkompensera som pokerspelaren som har en så dålig hand att han försöker framstå som om han just vunnit pokerfinalen i heads up i las vegas.

p.s. jag tränar min copywriting då jag ska börja uttrycka mig så här på engelska för amerikanska marknaden! ;P d.s.

Meddelanden
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer? - av Entreprenören - 2014-02-01,15:20

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,944 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 4,185 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 7,316 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,525 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 4,780 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 4,001 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 4,372 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 7,517 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 9,395 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 23,283 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}