LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
|
2014-02-04,15:53,
|
|||
|
|||
RE: Är det lättare att öppna riktigt snygga tjejer?
(2014-02-03,21:33)Cogo Skrev: Fått intrycket att riktigt smoking hot babes är mindre utseendefixerade än normala/semisnygga även. För dom spelar personlighet större roll (så många snygga killar som inte got balls för så heta brudar, utan krävs nåt extra), medans för normala brudar eller halvsnygga tjejer så är utseendet mkt viktigare pga status (och bekräftar dom som snygga/attraktiva). HB10or vet redan att dom är the shit. Jag vet inte, kan hålla med dig till viss del, men å andra sidan vet jag några riktigt snygga kvinnor som är sjukt osäkra på sig själva. Och då menar jag riktigt snygga. Känns som att dom medelsnygga också såklart har komplex (det har alla), men att dom har den där dryga jävla auran runt sig. beror det på att ALLA vi män går fram till dessa och raggar, så dom bygger upp sitt (falska) ego runt det, medan 10orna antagligen itne får lika mycket ragg på sig. Sen av egen erfarenhet så är 10or ofta upptagna (av förståeliga själ). Finns nåt uttryck som lyder: Ser du en snygg tjej som en snygg som verkar för bra för att vara sant, så är det oftast det. Typ att dom är psyko eller nåt. LIgger nog nåt i det! Men fan, det här med spärrarna i huvudet för 10or, den är fortfarande stark hos mig. Måste få bort skiten, det är ju dom man vill åt haha. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}