LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kombinera äta mycket och dra ut mycket
2012-03-13,03:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-13,03:04 av {2} Stridskuken.)
Kombinera äta mycket och dra ut mycket
Problemet gissar jag är att du missar typ 1-2 mål för att en stor del av dagen går åt till utgång? När du är ute, och sen när du kommer hem på natten kanske inte orkar fixa så mycket mat. Vilket blir väldigt jobbigt för om du äter som fan under dagen, men sen missar 2 mål har du ändå gått +-0. Ett smart sätt att se till att du alltid får mat är att laga mycket mat innan, så du har så du bara kan ta av det när du kommer hem, annars blir det lätt att man bara tar några få mackor och lägger sig. Eventuellt kan du köpa några hamburgare ute också. Vore ju intressant att veta hur dina dygnsrutiner ser ut också?

Jag har aldrig problemet när jag går ut med polare, för att vi ser alltid till att käka just innan vi går ut, på förfesten tillochmed blir det ofta en liten middag. Sen brukar utgången inte vara längre än 3 timmar från att jag kommit till klubben, när jag kommer hem sen kan jag käka ett mål jag gjort tidigare i lugn och ro innan jag lägger mig. Dagen efter går jag upp lite senare än normalt, men hinner med alla dagens mål ändå. Men det är fan illa om man är hos en brud som inte bjuder på mat, så då kan det vara bra att köpa med sig lite snabbmat och ta med sig.

Meddelanden
Kombinera äta mycket och dra ut mycket - av Stridskuken - 2012-03-13,03:02

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan man kombinera promenader med gym? Entreprenören 6 6,080 2013-11-28,18:11
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}