LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kan man kombinera promenader med gym?
2013-11-27,14:20,
Inlägg: #1
Kan man kombinera promenader med gym?
Tjena! Jag tränar mån-fre nu på gymet och vad jag förstår från forskning så bör man ej kombinera gym med kardio.

Dock så sitter jag rätt mkt annars på arslet och jag har utvecklat mild men irriterande hemorrojder så jag skulle behöva få promenera också.

Visst kan man väl bara promenera, ta enkla promenader (utan att pulsen börjar slå för mkt som vid intervaller el löpning) utan att det ska förstöra gymet?

Mina promenader brukar vara mellan 5-10km långa samtidigt som jag lyssnar på självutveckling (marknadsföring av Eben Pagan/David D) i hörlurna och jag brukar alltid bli svettig efteråt, men jag löper el. intervallar aldrig.

Så, kan man kombinera promenader med gym el bliré dåliga effekter på gym såsom med riktig kardio???
2013-11-27,15:58,
Inlägg: #2
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
AWesome! då bliré full rulle på det oxå! ^^,
2013-11-27,17:14,
Inlägg: #3
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
Läste tråden precis innan jag skulle äta, tycker du att det är nödvändigt för oss att vet att du får hemorrojder av att sitta?
2013-11-27,17:22,
Inlägg: #4
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
No shit, är det något som du försöker säga som jag inte förstår?
2013-11-27,17:30,
Inlägg: #5
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
Trådar går off-topic hela tiden här, första gången jag ser dig hoppa in och försöker rädda en tråd dock.
2013-11-28,17:42,
Inlägg: #6
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
tycker det var roligt att läsa att han håller på att utveckla det, stakars liten.

Sedan är det som toledo säger skit bra om du köra på promenader och gymmet ruskigt bra kombo faktiskt men ack så jävla tråkigt att gå haha

//Aioo
Keep it up!
2013-11-28,18:11,
Inlägg: #7
RE: Kan man kombinera promenader med gym?
(2013-11-28,17:42)Aioo Skrev: tycker det var roligt att läsa att han håller på att utveckla det, stakars liten.

Sedan är det som toledo säger skit bra om du köra på promenader och gymmet ruskigt bra kombo faktiskt men ack så jävla tråkigt att gå haha

//Aioo

att gå med självutvecklande ljud i hörlurna är GULD! Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kombinera äta mycket och dra ut mycket Vettorazzi 13 4,489 2012-05-22,18:56
Senaste inlägg:: dobarj3

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}