LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur slutar man vara självcentrerad?
|
2014-03-01,00:42,
|
|||
|
|||
RE: Hur slutar man vara självcentrerad?
Min verklighet blir bättre och bättre med tiden, självkänslan och tilliten byggs upp fast den är nog jävligt svajjig jämfört med en "normal" standard setting hos en människa.
Har skaffat mig lite nya polare, lagt gammal skit bakom mig och håller på att packa ner de i ryggsäcken. Jag tror många, väldigt många är för självmedveetna men deras syn på saker är så "som de ska va" enligt pushandet från sociala nätverk, polare, föräldrar. Jag har inte haft den "stöttningen" på ett bra tag utan mer varit självdestruktiv, och format min egen uppfattning (negativ) till verkligheten. Nu har jsg fått en positivare syn på livet och framtiden, kan lita 40%(?) på (2?) personer. Ser ljusare på livet och vill bli den starkaste mig själv, uplöeva massa skit med mer. Några månader tillbaka sket jag i vilket, skulle lika väl kunnat tatt en OD.. Men som du säger, man tror att man kan "ändra på allt på en dag" men i verkligheten så krävs det mer äm så Min situation har gjort att jag gått från självsäker, allt vad de innebär, bra liv relationer skön snubbe till extremfall hos snuten |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}