LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
2014-03-03,00:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,01:06 av {2} Lasttear.)
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.

Jobba på självkänslan, försök att inte fokusera på dig själv från ett utåt perspektiv, utan försök hitta dig själv och ett inre peace, då löser sig allt det där ändå.

Att du är 25 och inte dragit hem med någon från krogen när du målar upp dig så snygg som du säger, gör mig väldigt förvånad. Låter som du lever i en fabel, no offense, men jag säger det här för din egen skull. Jag har själv jobbat mycket med mitt ego och jag märker direkt när andra har samma problem, "it takes one to know one".

Bara du vill så går det, inställning är A och O Smile

Tack för svaret.

Var du också sådär att du tänkte "Jag är för fin för detta" Jag är värd mer än en massa fulla och dryga 6/7:or? Och jämförde krogtjejerna med din finaste flickvän/ragg?

Jag var nästan lite orolig att man blivit "torr" pga att man vart pappa i ung ålder men tror inte det är där.

Dock tycker jag det känns så omoget att stå och sjunga all-sång till massa skitmusik och stå och hoppa som en jävla idiot till musiken. Plus att folk är så jävla dumma i huvudet när dom är fulla.

Men krogen är ju lättast/bäst för snabba knull men ärligt vill jag...

.... Bjuda henne på en fin middag, båda är nyktra och har finkläder på sig. Vi sitter och skrattar, jag charmar henne med ögonen/kroppsspråket. Sen när jag ska fylla på hennes glas kysser jag henne vilt och gör min rutin i sängen.

Det är absolut inte blygheten det är fel på! Tro fan inte det, men känner mig så off på krogen.

Hade jag haft en tjej på middag/första dejten skulle jag utan tvekan kunna försöka med en kyss nykter och skratta bort den om jag fick dissen.

(2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.

Jobba på självkänslan, försök att inte fokusera på dig själv från ett utåt perspektiv, utan försök hitta dig själv och ett inre peace, då löser sig allt det där ändå.

Att du är 25 och inte dragit hem med någon från krogen när du målar upp dig så snygg som du säger, gör mig väldigt förvånad. Låter som du lever i en fabel, no offense, men jag säger det här för din egen skull. Jag har själv jobbat mycket med mitt ego och jag märker direkt när andra har samma problem, "it takes one to know one".

Bara du vill så går det, inställning är A och O Smile
Nej men alltså, har väl dragit hem någon i tonåren/fest sex osv men det är nu i vuxen ålder det inte har hänt!

Jag börjar nästan bli osäker om jag gömmer mig i en "fasad" för att inte våga bli dissad

(2014-03-03,00:35)Willson Skrev: Har du inte blivit 100-tals gånger när du gått fram och snackat med de snyggaste tjejerna, så kommer du förstå väldigt lite om varför det går tokigt när du misslyckas.

Jag tycker verkligen att det är starkt av dig att säga nej till en tjej du inte är 100 attraherad av. Många jag känner (även duktiga casanovor) slöraggar gärna på en 6a / 7a för att egoboosta sig själva.

Enda sättet du kan växa och få mer success är att pusha och att misslyckas. Gå för de brudar som du tidigare misstänkt att du aldrig kan få. Väldigt få snubbar är naturligt attraktiva hela livet ut och möter de motstånd vet de oftast inte hur de ska ta sig förbi det.

Jo jag antar det, är nog jobbigt i början men man måste ju. Plus att man kommer ju få ryggdunk och egoboost att man iaf vågar! Jag menar, man behöver ju inte gå in på "jag vill knulla dig" utan man märker ju efter "hej" om det finns intresse. Och då är det väl inte så jävligt att bli dissad heller.

Vad ska hon säga? Han sa hej till mig och ville prata "OMG!!!! vad fail han är ju AS FUL" händer ju liksom inte.

Mina råd är:

- lär dig att skratta åt dig själv och dina misslyckanden

Det kan jag göra åt det mesta i livet, Har faktiskt garvat med mig/polarna när man misslyckats. Gått in på donken och raggat på en tjej jag vet är upptagen och skrivit en A4 mitt i natten till henne på FB vi garvade som fan åt min "novell"

- lär dig att alltid gå fram och säga hej om du ser en tjej du tycker är attraktiv

Kan typ inte det, har svårt att hitta saker att öppna med. Helt annan sits om det är förfest, tycker det är svårt att hitta något gemenast/fort. Palla "Hur har du det ikväll? eller?"

- lär dig att gå fram dagtid och prata med kvinnor du tycker är attraktiva

Har gått ganska bra på jobb osv faktiskt, fått till lite fika (dock med upptagna tjejer) men iaf!

- hitta nya ställen att träffa och prata med kvinnor (mina favoritställen är: bibliotek, bokhandlar, parker, avenyer)

1.Hur öppnar du om du ser en tjej sitta och läsa i bibblan oftast?
2.Hur avslutar du så att du vet att du kan höra av henne igen?

Tack så mycket för svar! Starkt och starkt menar du verkligen det? Tycker det är mer konstigt att "ta det bästa för kvällen". Vafan lite värde har man väl fast man är en kåt-man. Även om det är 6-7:or

Meddelanden
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna - av Lasttear - 2014-03-03,00:57

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 9,453 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Ego bra eller dåligt? selected 15 8,798 2016-05-08,13:04
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kvällar då det går riktigt dåligt, va gör ni då? Bubblan 10 7,141 2014-05-26,22:38
Senaste inlägg:: Bubblan
  Är det dåligt att agera på känslor? Vetinte 6 4,095 2014-02-21,23:52
Senaste inlägg:: Vetinte
  Varför är Du här? Arlin 14 8,720 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 2,416 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 5,417 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,394 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 6 3,479 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför är du här? Stridskuken 2 1,270 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}