LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
|
2014-03-03,00:57,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,01:06 av {2} Lasttear.)
|
|||
|
|||
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste. Tack för svaret. Var du också sådär att du tänkte "Jag är för fin för detta" Jag är värd mer än en massa fulla och dryga 6/7:or? Och jämförde krogtjejerna med din finaste flickvän/ragg? Jag var nästan lite orolig att man blivit "torr" pga att man vart pappa i ung ålder men tror inte det är där. Dock tycker jag det känns så omoget att stå och sjunga all-sång till massa skitmusik och stå och hoppa som en jävla idiot till musiken. Plus att folk är så jävla dumma i huvudet när dom är fulla. Men krogen är ju lättast/bäst för snabba knull men ärligt vill jag... .... Bjuda henne på en fin middag, båda är nyktra och har finkläder på sig. Vi sitter och skrattar, jag charmar henne med ögonen/kroppsspråket. Sen när jag ska fylla på hennes glas kysser jag henne vilt och gör min rutin i sängen. Det är absolut inte blygheten det är fel på! Tro fan inte det, men känner mig så off på krogen. Hade jag haft en tjej på middag/första dejten skulle jag utan tvekan kunna försöka med en kyss nykter och skratta bort den om jag fick dissen. (2014-03-02,21:36)Tenga Skrev: 100% ego. Du kommer inte få någon success med damerna förrän den dagen du inser att du måste svälja stoltheten. Snygg eller inte, det är inte det som räknas i slutändan. Att gå runt och tro att du är snyggare/bättre än någon är bara extremt kontraproduktivt för dig själv. Försök att undvika speglar, vågar osv, börja träna är det absolut viktigaste.Nej men alltså, har väl dragit hem någon i tonåren/fest sex osv men det är nu i vuxen ålder det inte har hänt! Jag börjar nästan bli osäker om jag gömmer mig i en "fasad" för att inte våga bli dissad (2014-03-03,00:35)Willson Skrev: Har du inte blivit 100-tals gånger när du gått fram och snackat med de snyggaste tjejerna, så kommer du förstå väldigt lite om varför det går tokigt när du misslyckas. 1.Hur öppnar du om du ser en tjej sitta och läsa i bibblan oftast? 2.Hur avslutar du så att du vet att du kan höra av henne igen? Tack så mycket för svar! Starkt och starkt menar du verkligen det? Tycker det är mer konstigt att "ta det bästa för kvällen". Vafan lite värde har man väl fast man är en kåt-man. Även om det är 6-7:or |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}