LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
|
2014-03-03,11:02,
|
|||
|
|||
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: Jag anser att jag ser väldigt bra ut, ingen fotomodell men långt över medel. Dock lite väl smal vilket påverkar självförtroendet 76/189. Har fått dissen nyligen av en 9:a "asså, du får full poäng för ditt ansikte men du ser så ung/pojkaktig ut i kroppen, vågar inte ens tänka på dig med muskler" var dock bara av en tjej.Vad ställer du ens för fråga för att en tjej ska säga såhär lol? Istället för att göra detta. (2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: Dock tycker jag det känns så omoget att stå och sjunga all-sång till massa skitmusik och stå och hoppa som en jävla idiot till musiken. Plus att folk är så jävla dumma i huvudet när dom är fulla. Vill du göra detta. (2014-03-03,00:57)Lasttear Skrev: .... Bjuda henne på en fin middag, båda är nyktra och har finkläder på sig. Vi sitter och skrattar, jag charmar henne med ögonen/kroppsspråket. Sen när jag ska fylla på hennes glas kysser jag henne vilt och gör min rutin i sängen. Du kanske ska skita i krogen och daygame:a istället ? Det är ju rätt uppenbart att du inte diggar krogen, fullt ös och fulla människor, och just därför lär du inte varit ditt mest attraktiva själv på krogen. Med din inställning till krogen du har ju nu så lär ju du knappast vara en av de "coola killarna" där ändå och bör satsa på den arena som passar dig bäst.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}