(2014-03-02,20:30)Lasttear Skrev: Kort om min bakgrund
25, rätt nöjd med livet överlag. Singel i 8 månader efter 6,5 års förhållande med ca ett halvårs paus,(har en dotter med exet) förmodligen studier i höst. Från liten håla med segt jobb till en av Sveriges 6 största städer med det jag drömmer om att studera.
Hur jag uppfattar mig själv
Jag anser att jag ser väldigt bra ut, ingen fotomodell men långt över medel. Dock lite väl smal vilket påverkar självförtroendet 76/189. Har fått dissen nyligen av en 9:a "asså, du får full poäng för ditt ansikte men du ser så ung/pojkaktig ut i kroppen, vågar inte ens tänka på dig med muskler" var dock bara av en tjej.
Överlag tycker jag att mitt självförtroende är väldigt bra. Anser mig väldigt bra socialt, kan prata med vemsomhelst om vadsomhelst. Tex på jobb,förfest,aktiviteter har jag väldigt lätt att hitta samtalsämnen.
Tycker att jag är väldigt charmig/sexig till sättet då jag alltid är lugn,självsäker lite "badboy" men på ett fint charmigt sätt. Säger alltid vad jag tycker om saker och märker att folk verkligen lyssnar när jag pratar eftersom jag inte pratar i onödan utan säger bara det jag kan stå för och som tillför något
Varför jag tror sex-gamet går dåligt
Jag har aldrig tagit hem en full tjej ifrån krogen, dom få jag haft sex med (under 10) har bara varit tjejer jag verkligen varit sugen på.
Jag har aldrig fått dissen av en tjej jag verkligen gått in för
Även om jag inte haft sex har jag haft fina konversationer.
Jag tror jag tycker att jag är för fin, vill ha sex oftare!
När jag är på krogen tänket jag 8:a eller högre kan typ inte ta hem 6+ tjejer även om chansen funnits
Var ut igår i en ny stad, en tjej kliar mig på ryggen bakifrån flera gånger. Vänder mig tillslut och får ett par hundögon på mig
Såhär tänker jag då
"Fan hon är inte lika snygg som tidigare tjejer, jag vill ej byta ner mig. Bara 6-7/10?
Så jag ger henne en väldigt irriterad blick och dansar vidare
Mina polare tycker jag är cp
Jag svarar att jag vill bara sätta på smarta-snygga tjejer nykter
Bör jag tas ner på jorden?
(Skriver ifrån mobilen)
Edit : ett ständigt tjat ifrån vänner "OMG111 varför tar du inte för dig?!?!"
Medans jag går runt i min skjorta och tror jag är Joel Kinnaman och väntar på 10:or som ber om att få suga den
Krogen är nog inte mitt forum alls
Tycker det är osexigt med fulla tjejer som dansar och luktar skit i munnen. Så vart ska jag satsa?
Badoo är jag med lite less på även om det gått ok.
Jag jobbar ju så lever inte ett så socialt liv (som jag drömmer om "studentlivet")
Vart ska jag träffa tjejer att bjuda hem nykter på middag?
Du påminner lite om mig själv, tycker också att jag är överlägsen, ser bra ut, bäst på allt, att jag förtjänar det bästa osv. Jag gick alltid runt med "jag gör vad fan jag vill" blicken och trodde att jag var kung, fick mycket blickar och hade aldrig problem att få samtalen att flyta på men kom nästan aldrig till avslut med dom här 10orna, dissade allt under 8-10, kändes inte värt i mina ögon att offra tid på någon som inte var perfekt.
Då bestämde jag mig för att analysera och se vad som gick dåligt, oftast var det att jag gick in med alldeles för bra självkänsla, förmodligen tyckte dom oftast att jag bara var en självgod jävel som trodde att hela världen var min. Fick till och med höra ifrån en brud jag känner rätt bra att jag jämt är så överlägsen(väckarklocka).
Så jag började träffa dom som såg lite mindre snygga ut, började le mycket, blev trevligare, mindre douche, sen fortsatte jag på lika spår till 8-10orna.
Tror en viktig sak för sitt game är att ständigt ha kontakt med brudar och ha sex ofta för att bli framgångsfull, även om det är en 5-7 i utseendet för det hjälper enormt mycket när man ska högre.