LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
|
2014-03-03,20:21,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-03,20:23 av {2} Lasttear.)
|
|||
|
|||
RE: Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna
(2014-03-03,17:37)sjoggaa Skrev: Du påminner lite om mig själv, tycker också att jag är överlägsen, ser bra ut, bäst på allt, att jag förtjänar det bästa osv. Jag gick alltid runt med "jag gör vad fan jag vill" blicken och trodde att jag var kung, fick mycket blickar och hade aldrig problem att få samtalen att flyta på men kom nästan aldrig till avslut med dom här 10orna, dissade allt under 8-10, kändes inte värt i mina ögon att offra tid på någon som inte var perfekt. Tack för tipset, tror jag ska börja lite lägre och jobba mig högre och högre. Fan det lät bra! Jag känner igen mig i exakt det du skriver! Tog det lång tid innan ditt ego släppte och du vart mer "snäll" av dig? Fick du knulla något när du var "bäst i världen" isf vad för typ av tjejer? (2014-03-03,19:43)Jens Skrev: Som folk tidigare har sagt, börja day-gamea. Sant så jag med tänker, så jävla desperat fattar jag inte hur man kan vara. Att man liksom måste ha något "bara för att det är bättre än runk" så jävla pinsamt beteende |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}