LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför börjar tjejer bråka i relationer?
2014-03-04,10:27,
Inlägg: #17
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Tack för alla era svar!

Konsensus bland oss verkar vara att det sker som ett sätt att "testa" en, sen vad dem "testar" en för verkar vi ha olika åsikter som går delvis ihop med varann.

Det jag tycker är intressant och fascinerande är hur min polare ifråga inte ser det som ett "test" (han tror f.ö. inte ett dugg på det här med raggning utan han säger, "sätt en tjuga vid ditt bälte och den första som rycker i den fårú ligga med",... japp...).

Han ser det bara som någon tillfällig förteelse, kanske bara tillfällig mensvärk. Varför skulle någon vilja inbilla sig att tjejer medvetet och/eller omedvetet "testar" oss för att se att vi fortfarande är mannen dem blev attraherade till?

Det låter ju fucking nutz! Roligt iaf att notera hur detta sker i förhållanden å blir spännande i framtiden när jag sj kmr behöva sätta ned foten ofta för att "frugan" ska hålla mun om småsaker som inte spelar roll.

Troligen äré oxå just sånt som e mer shittests än saker hon bryr sig om; finns ju ingen anledning att hetsa upp sig över vad man ska hänga i julgranen, klart värre om man fifflat med ekonomin som berör båda, så när dem får damp över småsaker då äré larmklockor om säger att "here we get a shittest!"??


Meddelanden
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer? - av Entreprenören - 2014-03-04,10:27

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej börjar få känslor ReeZ 1 1,609 2018-02-03,19:01
Senaste inlägg:: tvbordet
  Varför förhållande? JohnDoe 14 9,504 2015-06-09,15:24
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}