LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
mår piss efter att ha blivit spolad grovt
2014-03-29,18:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-29,18:07 av {2} confused....)
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt
Det bästa sättet att komma över att ha blivit dissad av en brud är att knulla en ny brud. Har iaf varit så för mig.

Annars när det gäller att bli sårad och psykiska smärtor rent generellt är något bra att inte försöka förhindra "smärtan", utan att helt enkelt bara låta den komma och få sörjandet överstökat. Handla en påse chips och beställd dig en pizza och en stor cola, sen gråter du ut för dig själv om hur jävla synd det är om dig och hur mycket du hatar livet. Sen på måndag tar du nya tag.

Hur du träffar brudar i vardagen? Det kan göras överallt, vet folk som träffat brudar på bussen,tåget,gymmet,affären, på promenad osv osv osv.

Det handlar bara om att våga, jag själv har nästan träffat brud på tåget samt i affären. Fick nr av en brud jag snackade med på tåget och vi planerade att ses osv, dock failade jag och hon flakea. Samma med en brud i affären, hittade henne på face via gemensam vän, skrev till henne, vi bestämde för att ses en dag och växlade nr osv. Men hon flakea hon med.

Nu så kan jag nästan ge mig själv titeln mästare av flakes, tror fan seriöst jag har något världsrekord i antalet flakes eller något så ska inte ge dig några specifika tips i gameandet. Men iaf, i vardagen kan du möta brudar ÖVERALLT. Det handlar egentligen bara om 2saker.

1. Våga öppna henne.
2. Ha bra nog game för att ro det i hamn efter att du öppnat henne.

Meddelanden
RE: mår piss efter att ha blivit spolad grovt - av confused... - 2014-03-29,18:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 14,814 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 3,296 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Bete sig efter sex? Parafras 5 5,316 2015-06-18,18:49
Senaste inlägg:: Parafras
  Efter första träffen! Parafras 0 1,341 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}