LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
2015-12-28,20:56,
Inlägg: #1
Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Behöver era råd guys.

Har hamnat i ett läge som jag känner igen och jag vill se om någon kommit ur detta sjukt jobbiga mind game dilemma.

Set up..
Vi pratar 1 vecka, vi kan inte ses, vi messar konstant, förutom när vi sover, hon är på, glad, het, kåt, öppen, kör på och vi säger att vi diggar varandras stil.
Vi har pratat i telefon några gånger och då över 1 timme / gång, aldrig tyst, bara garv och "all good".
Väl hemma så bestämmer vi en dag att ses, vi är taggade, skönt flow.
Hon säger att jag är den enda hon pratar med.....cool, samma här säger jag..

Hon bjuder hem mig tlill sig, jag säger att jag hellre ses ut för drinkar, där vi båda kan känna av läget och kunna tacka för drinken och gå om det känns fel. ( vill visa att mina intentioner är god och att jag är seriös denna gång.)

Vi tar några drinkar, skrattar, har en soft kväll, massor av prat och garv.
Går med henne till bussen, samtalet är fortfarande soft och hon tar min arm, kanske är det drinkarna. vi hånglar lite kramas och sen åker hon.

Innan hon åker, så frågar jag henne, "vad händer nu"? "
med "oss" säger hon" , ja svarar jag,
" vi ses nästa gång du kan" säger hon .....
"bra säger jag ....det vill jag, men det är upp till dig, jag kommer inte tjata på dig, du har mitt intresse, det vet du.
"ja" säger hon..sen åker hon..

Messar när hon kommer hem att det var trevligt, att hon hade det mysigt och tackade för kvällen.
Morgonen efter hör hon av sig, vi messar lite....väldigt neutralt.

Dag 2, hon messer mig först, sen är hon busy, vi hörs inte mer den kvällen, jag vill inte vara needy.

Dag 3, hennes svar på messen är fåordiga, korta och typ" mm " aa" ,
inte ok, jag önskar henne en trevlig kväll och vi hörs inte mera den kvällen.

Dag 4 Vi har skrivit 2 mess, hon hörde av sig först, frågade om läget?
sedan tar hennes svar typ 4 timmar / mess, korta. kyliga inte alls lika sköna som förut...

Vi messade och sade gonatt varje kväll, till och med det har slutat tvärt.
Men hon har kvar kontakten med mig, blir jävligt förvirrad.

Hur ska jag komma ur detta?
Gillar kvinnan och hon är skön, men jag är dålig på phone game, och jag tänker inte inverstera mera tid i henne än hon i mig, samt att jag inte vill vara neeedy.

Hur skulle ni ta detta frammåt?
eller ska man softa ner lite?
Hatar detta text game som jag suger på.
Känner mig så jävla puckad, för jag inte kan kontrollera gamet.
Vad skulle du gjort?
2015-12-28,21:47,
Inlägg: #2
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
(2015-12-28,20:56)Champagne Skrev: Behöver era råd guys.

Har hamnat i ett läge som jag känner igen och jag vill se om någon kommit ur detta sjukt jobbiga mind game dilemma.

Set up..
Vi pratar 1 vecka, vi kan inte ses, vi messar konstant, förutom när vi sover, hon är på, glad, het, kåt, öppen, kör på och vi säger att vi diggar varandras stil.
Vi har pratat i telefon några gånger och då över 1 timme / gång, aldrig tyst, bara garv och "all good".
Väl hemma så bestämmer vi en dag att ses, vi är taggade, skönt flow.
Hon säger att jag är den enda hon pratar med.....cool, samma här säger jag..

Hon bjuder hem mig tlill sig, jag säger att jag hellre ses ut för drinkar, där vi båda kan känna av läget och kunna tacka för drinken och gå om det känns fel. ( vill visa att mina intentioner är god och att jag är seriös denna gång.)

Vi tar några drinkar, skrattar, har en soft kväll, massor av prat och garv.
Går med henne till bussen, samtalet är fortfarande soft och hon tar min arm, kanske är det drinkarna. vi hånglar lite kramas och sen åker hon.

Innan hon åker, så frågar jag henne, "vad händer nu"? "
med "oss" säger hon" , ja svarar jag,
" vi ses nästa gång du kan" säger hon .....
"bra säger jag ....det vill jag, men det är upp till dig, jag kommer inte tjata på dig, du har mitt intresse, det vet du.
"ja" säger hon..sen åker hon..

Messar när hon kommer hem att det var trevligt, att hon hade det mysigt och tackade för kvällen.
Morgonen efter hör hon av sig, vi messar lite....väldigt neutralt.

Dag 2, hon messer mig först, sen är hon busy, vi hörs inte mer den kvällen, jag vill inte vara needy.

Dag 3, hennes svar på messen är fåordiga, korta och typ" mm " aa" ,
inte ok, jag önskar henne en trevlig kväll och vi hörs inte mera den kvällen.

Dag 4 Vi har skrivit 2 mess, hon hörde av sig först, frågade om läget?
sedan tar hennes svar typ 4 timmar / mess, korta. kyliga inte alls lika sköna som förut...

Vi messade och sade gonatt varje kväll, till och med det har slutat tvärt.
Men hon har kvar kontakten med mig, blir jävligt förvirrad.

Hur ska jag komma ur detta?
Gillar kvinnan och hon är skön, men jag är dålig på phone game, och jag tänker inte inverstera mera tid i henne än hon i mig, samt att jag inte vill vara neeedy.

Hur skulle ni ta detta frammåt?
eller ska man softa ner lite?
Hatar detta text game som jag suger på.
Känner mig så jävla puckad, för jag inte kan kontrollera gamet.
Vad skulle du gjort?

Det var inte text game du sög på nödvändigtvis utan ditt agerande när ni träffades. Varför ville du inte träffas hos henne? Öppet mål ju.
Sen att du frågar henne när ni skiljs åt vad som händer är en fet attraktionsdödare. Väldigt osäkert intryck ger du då.

"bra säger jag ....det vill jag, men det är upp till dig, jag kommer inte tjata på dig, du har mitt intresse, det vet du." - Varför ska du ge henne all makt?

Du är för "snäll" och "trevlig" och oförutsägbar. Man måste inte messa godnatt varje kväll lixom.

Vad du gör nu? Jag vet inte. Ligg väldigt lågt antar jag och om hon skriver så låt henne driva konvon, om det går att få till...
2015-12-28,22:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-28,22:25 av {2} Champagne.)
Inlägg: #3
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
(2015-12-28,21:47)Cogo Skrev: Det var inte text game du sög på nödvändigtvis utan ditt agerande när ni träffades. Varför ville du inte träffas hos henne? Öppet mål ju.
Sen att du frågar henne när ni skiljs åt vad som händer är en fet attraktionsdödare. Väldigt osäkert intryck ger du då.

"bra säger jag ....det vill jag, men det är upp till dig, jag kommer inte tjata på dig, du har mitt intresse, det vet du." - Varför ska du ge henne all makt?

Du är för "snäll" och "trevlig" och oförutsägbar. Man måste inte messa godnatt varje kväll lixom.

Vad du gör nu? Jag vet inte. Ligg väldigt lågt antar jag och om hon skriver så låt henne driva konvon, om det går att få till...

Tack för feedbacken här kommer svaren..
Varför ville du inte träffas hos henne? Öppet mål ju.
- För jag ville visa henne att jag är seriös och inte tänkte playa henne, ses vi ute så kan vi ta en taxi hem senare, om jag bara ville ligga, så absolut...då hade jag åkt dit druckit sprit sedan knullat, och det var det......ville inte ha det så, ville hon skulle vara annorlunda än alla andra jag just gjort så med.

Sen att du frågar henne när ni skiljs åt vad som händer är en fet attraktionsdödare. Väldigt osäkert intryck ger du då
-Sant, jag ville bara visa att bollen var hos henne, för jag vill absolut lägga ner min lediga tid på att lära känna henne, inte bara sexuellt.

Du är för "snäll" och "trevlig" och oförutsägbar.
-hon var trött på Bad Boys som bara ville sexxa henne, hon ville ha någon som var snäll, brydde sig, ej så macho och som hon visste vart hon hade , som hon inte tvivlade på...det lät fair tyckte jag..

Vad du gör nu? Jag vet inte. Ligg väldigt lågt antar jag och om hon skriver så låt henne driva konvon, om det går att få till...
-Varje gång men låter en kvinna driva konvon så slutar det med att hon tycker att man är ointresserad och det dör ut......


(2015-12-28,22:07)Toledo Skrev: Du har lite needy beteende. Läs min tråd om det.

tack, ska läsa den
2015-12-28,22:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-29,00:16 av {2} Parafras.)
Inlägg: #4
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Du kan knulla henne första dejten utan att "playa" henne.
Du är ingen match alls när du säger rakt ut att du är intresserad och att det nu är upp till henne om det ska bli något.
Hon är inte alls trött på bad boys.

Ligg lågt, när hon smsar så är du off/tar tid på dig, var trevlig men ställ inga motfrågor i början. Låt hon investera. Det är svårt att skifta dynamiken, men ligg LÅGT, låt HON ta initiativen nu. Få INTE panik om ni inte hörs på 1 vecka och börja smsa. Om detta rinner ut i sanden kan du alltid trösta dig med att ju MER du smsar nu, ju MER förstör du för dig själv.
Uppdatera gärna när (om) hon smsar och vad hon skriver.
Hon måste alltid vara mer investerad än dig. Lycka till!
2015-12-28,23:32,
Inlägg: #5
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Precis. En tjej är aldrig trött på bad boys. Det är som om killar skulle vara trött på supermodeller eller andra svinsnygga brudar. Däremot kanske hon är less på att killar hon e attraherad av inte investerar så mkt som hon skulle önska och för att det skulle leda till ett förhållande, därav kallar hon dom för bad boys. Men en tjej skulle aldrig sluta vara attraherad av sådana killar.

Förstår lite hur du tänker men det funkar inte att vara "fin" och "trevlig" och bara vilja ha en vacker och underbar relation tillsammans. Det kommer döda attraktionen när du blir för enkel och hon har övertaget i dynamiken.

+1 på Parafras gällande vad du ska göra härnäst.
2015-12-29,03:09,
Inlägg: #6
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Det mesta har sagts i tråden redan.

En fråga: vart träffades ni?
Hon var skön, glad och kåt och bjöd hem dig till sig första gången. Hon visade sina intentioner tydligt ivf. Som redan sagts kommer du inte framstå som mindre seriös bara för att ni har sex första kvällen. Ironiskt nog är just det bästa sättet att skapa starkast attraktion. Gör ingen stor grej av det, det är väl ändå dit du vill komma förr eller senare.

Viktigast är att läsa tråden om needy beteende som sagt och jobba på det. Attraktionen har avtagit (men inte dött helt). Du gör henne alldeles för viktig om du hela tiden anpassar dig till henne när hon har tid, förutsägbar är lika med tråkig. Tjejer vill ha en utmaning och en man som leder och dig vet hon precis vart hon har hela tiden eftersom du tydligt signalerar det t.om. verbalt.
Till det hör också att inte svara på hennes mess direkt så fort ni var vakna. Prata 1h i tfn är trevligt men var den som avslutar samtalen. Var inte alltid tillgänglig, låtsas vara upptagen om du så måste.

Tänk dig att du leker med en katt med en bit snöre, du lockar katten med snöret och den hugger för att försöka få tag i det, du drar undan det och katten springer efter gång på gång.
Vad händer när du ger efter och ger snöret till katten hela tiden? hon blir ointresserad och går därifrån.

Lycka till och berätta hur det går!

PS. Vad kvinnor säger att de vill ha ska du ta med en nypa salt. Vad de svarar på är det enda som betyder nåt och det är attraktivt beteende (mystik, oförutsägbarhet, teasing, cocky & funny)
2015-12-29,10:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-29,10:20 av {2} Champagne.)
Inlägg: #7
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Bra grejer tack alla, jag är helt lost....
Återigen ett mess....
Typ
"Morning"
Inget mer....

Känns ju ganska oengagerad. ..
Gått från länga mess till 1 ord..
Här är frågan....
Hur länge ska man vänta?
Eller bara lägga ner...
För länge så tröttnar hon, då hon pratar med många.
Gillar ju tjejen men jag tänker göra detta rätt och inte fakka ur, vill köra det rätt
2015-12-29,13:53,
Inlägg: #8
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Du försöker visa att du är icke needy genom att bli needy. Hon vill ha en man som kan leda henne hela vägen till sängen och bli öppnad helt där (utan att lämna henne med öppet hjärta efteråt, felet alla "bad boys" gör). Om du träffade ditt livs kärlek, skulle det inte kännas mer fel att INTE ha sex med henne på första dejten?

Shit happens bro. Bra att du startade en tråd om det så det funkar bättre till nästa gång. Men rule of thumb, det feminina vill alltid ventilera sina känslor och sen lita på att det maskulina kan leda och ta beslut i rätt riktning. Lägg aldrig över bollen till henne i sådana situationer om du vill behålla en stark polaritet och attraktion mellan er. De flesta av oss som föds in i en second stage kultur som Sverige har gör samma misstag i början.
2015-12-29,15:43,
Inlägg: #9
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Svara inte på hennes "morning".
2015-12-29,16:29,
Inlägg: #10
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Känns rätt sumpat just nu, +1 på vad de andra sa. Bara för att hon säger att hon är "trött på bad boys" betyder det inte att hon inte dras till dom. Ligg alltid med tjejen så snabbt som möjligt, lägg aldrig mer bollen i hennes händer. Invitar hon dig hem så följ med, neka inte för att vara en "gentleman som visar respekt" .. RESPEKT? HAHA

Just nu kan det nog bli svårt. Om du ignorerar så kommer det dö ut ännu mer, om du i detta moment börjar skriva massvis (för att försöka trigga igång henne igen) kommer hon troligtvis dissa dig helt.

Gör såhär:

Hon skrev: "morning

Svara inte idag.

Imorrn skriver du: "Hej, ses i helgen?", bära eller brista nu. Ses ni så se till att ligga ffs.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-12-29,19:15,
Inlägg: #11
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Tack för alla tips och feedback.
Jag tar åt mig som en svamp.

Svarade på hennes mess
Med typ "godmorgon"
2 timmar senare får jag en bild på en solnedgång??

" ser fint ut " var mitt korta svar...
Sen är det tyst...
Wtf är det för jävla skit att skicka?
Jag blir bara förbannad över att gå från bomba med mess till detta..
Jag är fan inte värd det och hon är inte värd min tid..
Hon är online på olika appar....

Jag får sätta upp denna på kontot..
Synd hon var fin ...hon sa jag var fin....
Fack .....

Som någon sa så kommer det dö hur man än gör......
2015-12-29,19:27,
Inlägg: #12
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Bära eller brista, fråga imorrn om hon kan ses i helgen ba, sen ligg så snabbt som möjligt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-12-29,21:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-29,21:25 av {2} Champagne.)
Inlägg: #13
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Jag bad om feedback och söker diskussion för att försöka förstå vad fan hon håller på med, kvinnan är 35+ och inte 16...
här skriver ni som om målet är att ligga, ville jag ligga hade jag väl åkt dit direkt utan snack.
Vill man bara knulla så finns det andra sidor, tror mig jag "the stripes to prove it"

Vad jag sökte här var tankar , feedback åt råd. nu såg jag detta lite sent....
men tack.....för inputten...
Nu när jag haft tid att fundera, så är det klart som fan puckat att inte åka dit och ligga, alla kvinnor du satt på, sen lämnat, dragit ifrån och inte hört av sig, har messat och fortsatt jaga länge.....tills dom ger upp...
ni har rätt, och det tar jag till mig.....
2015-12-29,21:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-29,21:38 av {2} Cogo.)
Inlägg: #14
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
(2015-12-29,19:15)Champagne Skrev: Tack för alla tips och feedback.
Jag tar åt mig som en svamp.

Svarade på hennes mess
Med typ "godmorgon"
2 timmar senare får jag en bild på en solnedgång??

" ser fint ut " var mitt korta svar...
Sen är det tyst...
Wtf är det för jävla skit att skicka?
Jag blir bara förbannad över att gå från bomba med mess till detta..
Jag är fan inte värd det och hon är inte värd min tid..
Hon är online på olika appar....

Jag får sätta upp denna på kontot..
Synd hon var fin ...hon sa jag var fin....
Fack .....

Som någon sa så kommer det dö hur man än gör......

Återigen. Du måste inte svara på allt varje gång. Om hon har blivit fett off och skickar få samt korta sms och drar iväg nån random bild på en solnedgång varför ska du ens svara på det? Återigen ger du henne makten. Du skriver ju själv "Wtf är det för jävla skit att skicka?"

Nå, lyssna på Evilvalle. Det är nog det enda som kan funka. Låg sannolikhet dock men det bästa du kan göra av situationen.

(2015-12-29,21:22)Champagne Skrev: Jag bad om feedback och söker diskussion för att försöka förstå vad fan hon håller på med, kvinnan är 35+ och inte 16...

Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror. Tjejer fungerar inte som du tror.

Sorry men det behövdes ;-)

(2015-12-29,21:22)Champagne Skrev: här skriver ni som om målet är att ligga, ville jag ligga hade jag väl åkt dit direkt utan snack.
Vill man bara knulla så finns det andra sidor, tror mig jag "the stripes to prove it"

Attraktion fungerar alltid på samma vis, vare sig tjejen vill ha ett förhållande med en kille eller enbart ligga.

Läs igenom allas råd ett par gånger och följ det sedan. Mer än så kan du nog inte göra gällande denna dam. Du kommer dock ha stor nytta av det i framtiden. :-)

GL!
2015-12-29,21:45,
Inlägg: #15
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Tack, det är noterat!
2015-12-30,12:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-30,12:09 av {2} Champagne.)
Inlägg: #16
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Svaret fick jag nu.......

" ja fin sol, vet att du sa att du inte tjatade , men du får gärna hör av dig.. "

Wtf...hon går från asvarm till superkall och skriver ovan.. .
Nu är jag helt lost....
Vill igentligen bara skriva....
"Hör gärna av mig men du har ju slutat svara på mess"
Men jag väntar lite och hör vad ni tycker. ..jag kan ej ses förens nästa vecka ...kanske lika bra. ....
2015-12-30,14:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-30,14:01 av {2} Bruno.)
Inlägg: #17
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Hela tråden känns som lite överdrivet med analysering.
Allt från att hon är kort i svaren ibland till att du ska ha förstört allting bara av att ha frågat "vad händer nu?" och att du inte pumpade den här 35-åringen i tvåan på första dejten liksom.

Hon skriver att hon vill att du ska höra av dig och vill ju se dig igen. Istället för att skriva det där du förslog och visa att du är butthurt, så ska du gå rakt på sak och styra upp nåt med henne. Exempel på ungefär vad jag hade kunnat göra i det här läget...

Champagne: mm. hur ser din kalender ut nästa vecka?
Hon: blablabla...
Champagne: alright. vi får styra upp nåt sen

Sen hade jag hört av mig till henne nån dag innan jag kunde ha en träff och sett till att bara försöka styra upp en träff och inte snacka om massa alldagligt ointressant.

I övrigt - vill du bli hennes vän, kan du ägna tid åt att sitta och småsnacka om solnedgångar och diverse trams. Skippa sånt i fortsättningen. Själv skriver jag i princip bara med tjejer när jag försöker styra upp nåt.
Nästa gång en brud är tråkig och skickar bilder på sånt skräp kan du skita i att svara eller skriva "gäsp..." (det sätter liksom tonen om att hon är tråkig och bör höja sitt "game"). Som nån sa tidigare så behöver du faktiskt inte svara på allt, var liiite svår iaf!
Sånt får den där kvinnohjärnan att sätta igång hamsterhjulet på samma sätt som hon har lyckats sätta igång ditt, så att det blir hon som ringer runt till väninnorna och frågar vad tusan hon ska svara till den här killen.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-12-30,16:07,
Inlägg: #18
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
(2015-12-30,14:00)Bruno Skrev: Hela tråden känns som lite överdrivet med analysering.
Allt från att hon är kort i svaren ibland till att du ska ha förstört allting bara av att ha frågat "vad händer nu?" och att du inte pumpade den här 35-åringen i tvåan på första dejten liksom.

Hon skriver att hon vill att du ska höra av dig och vill ju se dig igen. Istället för att skriva det där du förslog och visa att du är butthurt, så ska du gå rakt på sak och styra upp nåt med henne. Exempel på ungefär vad jag hade kunnat göra i det här läget...

Champagne: mm. hur ser din kalender ut nästa vecka?
Hon: blablabla...
Champagne: alright. vi får styra upp nåt sen

Sen hade jag hört av mig till henne nån dag innan jag kunde ha en träff och sett till att bara försöka styra upp en träff och inte snacka om massa alldagligt ointressant.

I övrigt - vill du bli hennes vän, kan du ägna tid åt att sitta och småsnacka om solnedgångar och diverse trams. Skippa sånt i fortsättningen. Själv skriver jag i princip bara med tjejer när jag försöker styra upp nåt.
Nästa gång en brud är tråkig och skickar bilder på sånt skräp kan du skita i att svara eller skriva "gäsp..." (det sätter liksom tonen om att hon är tråkig och bör höja sitt "game"). Som nån sa tidigare så behöver du faktiskt inte svara på allt, var liiite svår iaf!
Sånt får den där kvinnohjärnan att sätta igång hamsterhjulet på samma sätt som hon har lyckats sätta igång ditt, så att det blir hon som ringer runt till väninnorna och frågar vad tusan hon ska svara till den här killen.

Tack Bruno
Detta är bra stuff och feedback du ger, exakt det jag söker..
Som jag sagt förut, om jag bara viljat ligga så hade jag väl messat en booty call efter 02.00 eller kammat hem dom ragg som finns på andra sidor som är gjorda för hook ups, Tinder osv...

Ibland så kommer det en kvinna som bara kastar ditt game "helt off".
Jag håller med om att jag är dålig på ett ta det vidare, för jag brukar vanligtvist klippa efter sex, jaga nytt osv.

Sedan så träffar du en kvinna som du känner att du vill släppa alla andra kvinnor för....du fattar....du vill vara exclusive men inte stressa....för det finns ändå andra.....det ska hon veta...ta mig inte förgivet. Never!

Bra sak att markera att hon ska "höjja sitt game", för gör hon inte det så vill man ju visa att "det finns andra" för jag hatar ointresserade brudar som flyger som ballong nära "ego-solen"........
Yes, jag tar åt mig, kör på som du skriver och svarar henne om att styra upp nästa vecka.....
vi får se vad hon svarar...

När vi sågs så sade jag till henne att jag inte är intresserad av att "driva" konversationen hela tiden, då tappar jag intresse vädligt fort.
utan att båda bör visa intresse...annars så kan man ju träffa någon som vill ha kontakt ....hon höll helt med och tyckte det var bra...
....
Tack igen för en bra feedback Bruno.
---------------
Speak English
Drive German
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean
2015-12-30,16:35,
Inlägg: #19
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
(2015-12-30,12:08)Champagne Skrev: Svaret fick jag nu.......

" ja fin sol, vet att du sa att du inte tjatade , men du får gärna hör av dig.. "

Wtf...hon går från asvarm till superkall och skriver ovan.. .
Nu är jag helt lost....
Vill igentligen bara skriva....
"Hör gärna av mig men du har ju slutat svara på mess"
Men jag väntar lite och hör vad ni tycker. ..jag kan ej ses förens nästa vecka ...kanske lika bra. ....

Nej nej nej, det är DU som framstår som "kall" för henne, således hennes till synes kalla beteende. Det handlar alltid om tjejens perception, inte hur du själv uppfattar det. En stor del av game handlar om att kunna "se från andras ögon", i synnerhet tjejen man håller på att gejma, för att sedan kalibrera utifrån det.

Hela denna situation verkar rätt simpel, det är du som får för dig att hon är "kall" när det egentligen är hon - av olika anledningar, osäkerhet möjligtvis - som tycker DU är "kall" vilket gör att hon blir kylig på riktigt för att du sedan blir mega confused av det hela.

Styr träff, ligg, ha kul, denna är rätt enkel som det ser ut nu.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-12-30,21:13,
Inlägg: #20
RE: Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd
Amen. Håller med Valle ovan. Empati är a och o. Detta känns klart. You've got her brah.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,043 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Speed date Sartre 9 3,078 2016-04-30,19:04
Senaste inlägg:: Sartre
  Är detta kört? Corner 13 5,437 2016-04-28,20:43
Senaste inlägg:: Corner
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,244 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Bete sig efter sex? Parafras 5 4,081 2015-06-18,18:49
Senaste inlägg:: Parafras
  Efter första träffen! Parafras 0 948 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras
  Shittest? Kört eller ej? Thanatophobia 52 27,039 2014-05-22,21:28
Senaste inlägg:: Beerpong
  mår piss efter att ha blivit spolad grovt sca 8 4,002 2014-03-30,00:03
Senaste inlägg:: russel
  Blind-date Flumrider 13 5,650 2013-10-29,17:34
Senaste inlägg:: Flumrider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}