LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25år, är livet kört nu?
|
2014-04-07,12:28,
|
|||
|
|||
RE: 25år, är livet kört nu?
Alla tips är väldigt bra ovan,
Jag vill understryka att du skall göra saker som du vet att du klarar av så du får självförtroendet tillbaka. Sätt upp små mål som att, Träna två- tre gånger i veckan ( kör inget jag skall köra 6 gånger i veckan typ då tröttnar du direkt) Sätt upp en dag i veckan du städar hemma! Behöver inte vara hela huset men typ ditt rum och dammsuga i huset! Du skall ut på krogen en gång i veckan även om det suger Åsne kuk och försök vara social! Skriv ett SV och börja gå till allt från butikjobb till rivare what ever du kommer få självförtroende, vänner och ett större socialt nätt genom jobbet. Ett tips till är börja ringa vänner du hade jävligt roligt med förr, dem saknar dig lila mycket som du saknar dem. Och den blir glada att du försöker fixa kontakten igen. Men glöm inte av att tänka på varje steg du klarat för att få självförtroendet upp igen. Sen är detta forumet fyllt av socialt folk, jag har fått ett helt nytt gäng grymma vänner här ifrån och en jag står närmare än någon annan i mitt liv som jag vet kommer stå vid min sida för alltid. Allt kommer lösa sig man får bara jobba sig framåt vissa har tyvärr mer än andra bara. Btw: vart bor du? //Aioo
Keep it up!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Intresse för tjejer och livet | heiayo | 1 | 1,947 |
2018-05-26,10:02 Senaste inlägg:: Cogo |
|
BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. | MassRiot | 24 | 15,182 |
2013-02-10,15:36 Senaste inlägg:: Entreprenören |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}