LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25år, är livet kört nu?
|
2014-04-07,15:33,
|
|||
|
|||
RE: 25år, är livet kört nu?
(2014-04-07,15:26)confused... Skrev: Trollface, art tycka surfplattan är så jävla jobbig så han nästan spyr på den. Det är hela poängen med att skaffa den, få datorn så tråkigt och jobbig att han bara gör det mest nödvändiga så som räkningar och söka jobb. Självklart beror det på vad för person man är, men han skrev att han använde datorn för att fördriva tiden och han egentligen tycker det är tråkigt. Alltså han väljer själv när han vill använda den eller inte. Visst är det alltid bäst med att sälja något man är beroende av, men jag fick inte intrycket av att han var beroende av datorn utan bara sitter där för att han inte har något annat att göra, pga av att han har kass motivation. Sen jobbar jag dagligen med datorer och kan säg att jag hade kastat läsplattan åt helvete och skitit i att surfa öht om det går långsamt, när jag klickar på en länk då ska fan länken visas inom en skund, annars skiter jag i att gå in på sidan typ. Men det är ju jag det Hur som helst, det är fortfarande upp till han själv hur han vill göra.. ingen av oss vet vilket val som är bäst.. endast han själv kan avgöra det. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Intresse för tjejer och livet | heiayo | 1 | 1,865 |
2018-05-26,10:02 Senaste inlägg:: Cogo |
|
BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. | MassRiot | 24 | 14,131 |
2013-02-10,15:36 Senaste inlägg:: Entreprenören |
Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}