LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25år, är livet kört nu?
|
2014-04-07,21:35,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-07,21:45 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: 25år, är livet kört nu?
(2014-04-07,19:32)illdan Skrev: Boooys, han kanske inte måste skrota datorn det första han gör.... Man kan ju fan inte gå från 10timmar vid datorn till 0timmar..... Baby steps. Jag själv spenderar fortfarande mängder av timmar vid datorn still. Beror på, jag spenderade iprincip all min fritid vid datorn när jag gjorde det, hade en stationär gamedator för 20+k. Satt kvar med en laptop som iprincip inte gick att spela alls på, hade inte ens en mus till den utan körde pekarplattan för att det skulle vara irriterande att slösurfa också. Bland det bästa jag gjort för att kicka igång sociala livet igen, man inser på väldigt kort tid faktiskt hur jävla mycket drivkraft den faktiskt suger när man gör något sådant och man inser även väldigt fort att det finns ganska mycket att fördriva tiden med som även stimulerar nöjes centret ganska bra när man inte överstimulerar det med överdrivna mängder elektronik. Jag har själv som sagt precis gjort en ta tag i mitt liv igen grej och är i lite samma sits som TS as we speak. Jag hade sålt datorn om det inte var för den var på avbetalning och gjort exakt det jag rekomenderar TS eftersom det varit sjukt effektivt för mig tidigare. Men fick nöja mig med en kompromiss. Avinstallerade alla spel och startar inte datorn före jag gjort dagens mål och åstakommit iaf en vettig grej. Men ja, alla är vi olika. PS : Att många nästan verkar få panik bara av tanken att inte sitta vid datorn och slösurfa eller spela varenda dag kan vara en liten tankeställare. Det är betydligt mer beroendeframkallande och suger betydligt mer drivkraft än man kan tro. Men jaja, ingen ide att tjata om det. Upp till TS att välja vilka tips han vill följa. Lycka till TS ! : ) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Intresse för tjejer och livet | heiayo | 1 | 1,865 |
2018-05-26,10:02 Senaste inlägg:: Cogo |
|
BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. | MassRiot | 24 | 14,124 |
2013-02-10,15:36 Senaste inlägg:: Entreprenören |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}