LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25år, är livet kört nu?
|
2014-04-14,03:21,
|
|||
|
|||
RE: 25år, är livet kört nu?
ojoj! mycket bättre respons och tips än vad jag hade trott! måste tacka för alla svar!
jag kollade igenom det där om porr och att inte runka och jäääävlar vad jag känner igen mig i många killars situation som dom rapporterar på reddit om porrrunk, jag själv har också senaste åren tappat motivationen och livsgnistan, känner sig halvdepp ibland och är typ seg hela dagarna, man känner sig som typ 70 fast man är 25, dåligt med energi osv. Har tagit bort all min porr, blockat alla sidor och gett mig fan på att inte runka på minst 90 dagar nu så får vi se om det blir några förändringar! Angående datorn så kan jag nog säga redan nu att jag inte kommer kunna slänga ut den direkt, rent praktiskt kanske det vore det som skulle vara det bästa för mig i det långa loppet men jag har typ alla mina sociala kontakter genom nätet nu och det är nästan min enda hobby, eller ja det jag gör på fritiden, dvs typ jämt .. så det är nog ett för stort steg att börja med, eller ja i alla fall att psykologiskt klara av det. Jag tror inte att jag är beroende då jag när jag för ett tag sedan åkte utomlands med familjen några veckor klarade mig galant utan, det är bara det att jag har liksom inget annat att göra och då blir det att man hamnar här framför datorn. Jag bor några mil utanför kiruna, dvs upp i norrland, vet inte om det är någon här där ifrån? Angående jobb och sånt... ja, vet inte riktigt, vilka skitjobb ska jag satsa på? Vad har jag chans att bli för något? Jag har funderingar på att sticka iväg till norge och jobba på exempelvis lager, det kanske vore en bra start, vad tror ni? Förresten någon som har tips på hur man sätter upp mål på ett bra sätt? Måste tacka för all hjälp igen!! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Intresse för tjejer och livet | heiayo | 1 | 1,865 |
2018-05-26,10:02 Senaste inlägg:: Cogo |
|
BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. | MassRiot | 24 | 14,127 |
2013-02-10,15:36 Senaste inlägg:: Entreprenören |
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}