LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25år, är livet kört nu?
|
2014-04-15,09:39,
|
|||
|
|||
RE: 25år, är livet kört nu?
(2014-04-15,01:28)Gottochskit Skrev: Ja i och för sig det är ju det. Jag är i stort sett fattig som en lus, så jag har inget startkapital alls om man ska till Norge Manpower. No Adecco.no Jobbzone.no Proffice.no Kontakta alla dom i olika regioner du kan tänka dig att jobba och dom kommer hjälpa dig fixa jobb, om det finns några du kan ta. Finn.no = norska blocket, under bolig till Leie kan man ofta hitta rum i kollektiv eller folk som behöver en rumskamrat. Dock som skrivits krävs ofta start kapital vilket är det största problemet. Själv hade jag inget när jag drog till Norge men jag hade tur och farfar gick i god för ett lån på 20k för mig på banken vilket precis räckte till första lönen. Största problemet med att dra till Norge är depositum på nästan alla lägenheter och då även rum som hyrs ut. Den är normalt på 3månader hyra men ibland har man tur och får 1-2 månader. Har man väldigt tur kan man få utan men det är inte ofta, det är typ bara när den som hyr ut är desperat att få in någon. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Intresse för tjejer och livet | heiayo | 1 | 1,944 |
2018-05-26,10:02 Senaste inlägg:: Cogo |
|
BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. | MassRiot | 24 | 15,139 |
2013-02-10,15:36 Senaste inlägg:: Entreprenören |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}