LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Experiment: fejk hot guy badoo-profil
2014-05-16,02:12,
Inlägg: #180
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Carl är död. Det kändes inte givande på långt sikt, snarare lite deprimerande att befinna sig i Carls värld efter dom största lärdomarna gjorts. Dels för att det mest blev jobbigt att bli påmind om hur mycket lättare det var med Carls alter ego, men även för att det började kännas jäkligt osoft att rent ut sagt lura tjejer.

Så sammanfattningsvis, vad har experimentet lärt mig?

- Fler kontaktar någon med Carls utseende och säger ja i encounters, förstås. Dock är det bara en bråkdel med tjejer som skriver först varje dag (runt 5) jämfört med vad en medelmåtta till tjej får (80 på några timmar enligt http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/a...084410.aos)

- Våga gå på snabbt avslut. Har du ett starkt intresse så kan du ofta styra upp en träff utan en massa fluff. Experimentet gav mig ett tillfälle att regelbundet ha ett mycket starkt intresse att jobba med till skillnad mot då och då i verkliga livet. När jag tänker tillbaka så tror jag att jag många gånger irl/online har missat luckor för att styra upp träff/pull. Nu känns det som jag är mer på hugget, mer medveten om en lucka uppenbarar sig.
Mitt ligg med tjejen från Tinder (http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=2782) är ett direkt resultat av att jag tänkte som Carl, i kombination med andra field rapports jag tidigare läst.

- Var inte för kåt. Visst kunde Carl komma undan med mycket, men det absolut säkraste sättet att paja ett initialt starkt intresse var att vara överdrivet kåt. Att vara både mesig och väldigt otrevlig var dock ingen större fara om tjejen var intresserad.

- 3 sorters träffar
1. Direkt sexträff. Här är det uttalat att att ni ska mötas och ha sex, med eller utan tillhörande sexchat. Innan jag terminerade Carl för gott skrev en tjej (8+) som jag inte svarat på första meddelandet "ses och ha sex någon dag?". Många tjejer var som bekant även öppna för att komma hem till mig och knulla när jag frågade rakt ut. En risky strategi om du inte ser ut som Carl eller har en extremt vältränad kropp med bra bilder, men som sagt, är tjejen DTF och du har en lucka så kan det leda till väldigt snabbt sex så det gäller att vara medveten om denna möjlighet.

2. Indirekt sexträff. Den gyllende medelvägen. Här flörtar du och kommer med sexuella anspelningar för att sätta en sexuell frame (samt screena för tjejer som potentiellt är DTF) men när du styr upp träffen så är det på neutral mark över en öl eller liknande. Den outtalade överenskommelsen är "du verkar het, känns allting bra när vi ses kan vi knulla."

3. Neutral träff/vanlig dejt. Vanligt, normalt snack och flörtande. Har du ett starkt intresse från början handlar det mest om att visa för varandra att man inte är några galna seriemördare och har grundläggande socialt vett. Helt klart överlägst lättaste sättet att få till en träff på. Vet att många bara kör denna metod med gott resultat.

- kommer inte på något mer just nu Big Grin


Meddelanden
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil - av slyngel - 2014-05-16,02:12

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 4,177 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,830 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 39,366 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 10,605 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 33,357 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 32,428 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 14,017 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 24,622 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,956 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 7,236 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 20 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}