LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Badoo, tjejer där måste få hybris.
2013-03-21,22:35,
Inlägg: #1
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Alltså, de tjejerna jag vill skriva till på badoo har i princip alla över 200 jävla profilbesökare PER DAG.
Fatta vilken hybris dom måste få, jag menar, jag kanske har 5 per dag när det är som värst lol.
Det är skitsamma om det är riktigt töntiga killar, finns ingen chans i världen att någon orkar kolla genom vilka 200pers som besökt dom, jag orkar ens inte kolla 5.

För allt jag vet är dessa tjejerna ens inte roliga, men dom ser jävligt bra ut.
Spelar ingen roll om jag är världens coolaste kille. Hur fan ska man kunna lösa en tjej som tror hon är fucking populärast i världen?

Ska man lösa folk från badoo får man nog fan nöjja sig med halvsnygga tjejer alltså.

Därför irl är så mkt bättre, orkar fan inte internet game, orkar ens inte försöka..

Irl är det inte så ofta de snygga tjejerna blir approachade överhuvudtaget ens, och dom får inte upp någon status på hur många killar i rummet som tycker att dom är snygga. DVS alla killarna på stället.
Och av de killarna som väl vågar snacka me dom är ju få så coola och snygga som mig Cool

Är jag helt ute och cyklar? I mitt huvud finns det inte ett skit att göra åt det här "problemet".
2013-03-21,22:46,
Inlägg: #2
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Jag har aldrig testat Badoo, men tänker göra det då jag bor i en större stad igen. Hur är det med alternativa brudar? Flickor som ser bra och intressanta ut, men kanske inte ser ut som alla mainstreambrudar gör. Jag har fått för mig att jag skiljer mig en hel del i smak från resten på CL.
2013-03-21,22:49,
Inlägg: #3
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Tror inte jag sett en enda alternativ brud på badoo. PÅ happypancake har jag sett ett par stycken.
2013-03-22,00:03,
Inlägg: #4
Badoo, tjejer där måste få hybris.
De riktigt snygga: Gör något som de flesta andra inte gör för att stå ut från mängden och få henne att fokusera på dig snabbt, exempelvis vara nedsättande etc, gör henne pissed off så hon börjar investera energi i dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-22,00:17,
Inlägg: #5
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Skoja inte, några tjejpolare till mig med badoo säger just det att dom får sjukt mycket uppmärksamhet och att dom kollar inte ens 20%.
2013-03-22,01:31,
Inlägg: #6
Badoo, tjejer där måste få hybris.
sjoggaa Skrev:Skoja inte, några tjejpolare till mig med badoo säger just det att dom får sjukt mycket uppmärksamhet och att dom kollar inte ens 20%.

Exakt!

Det är bara öppna fake badoo konto med tre bilder på en brud och så kommer ni få se hur många meddelande kommer proppa in på nåra minuter. 99% av dessa meddelanden är öppnare som "hej, hur är läget?", "hej, vad gör du idag", "hej, du är lika vacker som en blomma".

Att sedan skriva till HB7-HB10 och få hook är chansen väldigt väldigt minimal såvida man själv inte ser ut som en modell eller om man inte är jävligt bra på game och få de bli reaktiva mot dig.

Det går däremot få svar från HB6 och neråt.
2013-03-22,02:26,
Inlägg: #7
Badoo, tjejer där måste få hybris.
U guys are crazy.

Bara en handplock av de dussintals som jag hookat riktigt hårt på badoo:

[Image: JQ9bsVh.jpg]
[Image: HplzApl.jpg]
[Image: yQVkVEv.jpg]
[Image: 4EopAe5.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-22,02:28,
Inlägg: #8
Badoo, tjejer där måste få hybris.
[Image: VdUz30j.jpg]
[Image: iSSpRYI.jpg]
[Image: nA2Eye5.jpg]
[Image: g5H7zY2.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-22,02:30,
Inlägg: #9
Badoo, tjejer där måste få hybris.
[Image: kee6yLJ.jpg]
[Image: i4P7pKe.jpg]
[Image: 3OXh6qi.jpg]
[Image: n4yx6GO.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-22,06:11,
Inlägg: #10
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Nu har jag inte själv kört så mycket Badoo, jag har knappt kommit förbi öppningen för jag får inga svar fast jag skickat till typ 30 olika kontakter där jag bor. Troligen måste jag skicka till fler innan jag får in dörren hos någon så att säga...

Evilvalle Skrev:De riktigt snygga: Gör något som de flesta andra inte gör för att stå ut från mängden och få henne att fokusera på dig snabbt, exempelvis vara nedsättande etc, gör henne pissed off så hon börjar investera energi i dig.

Haha, håller med. Badoo är en jävla marknadsplats det, de får så mycket positiv stimulus att man måste skicka iväg en sjukt stark negativ stimulus men inte så de tror att man är svag, utan så man får deras uppmärksamhet som man sedan följer upp på med en stark frame som anonymous beskrev i sin tråd, typ som du själv beskrivet det, "force shittests and never back down".
2013-03-22,09:30,
Inlägg: #11
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Tycker ni har jävligt negativ inställning till snygga tjejer på badoo.. Vafan är det här, MAN UP för helvete! Så svårt är det inte, standardfrasen jag kör om en tjej som är intressant nog besöker mig och inte skriver något är "man hälsar när man besöker mig!!" i 9 av 10 fall får jag tillbaka "förlåt, hej på dig" eller liknanade..

Öppnare jag brukar köra är negs som får dem pissed off eller är riktigt kaxig..
2013-03-22,10:18,
Inlägg: #12
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Whynot Skrev:Jag har aldrig testat Badoo, men tänker göra det då jag bor i en större stad igen. Hur är det med alternativa brudar? Flickor som ser bra och intressanta ut, men kanske inte ser ut som alla mainstreambrudar gör. Jag har fått för mig att jag skiljer mig en hel del i smak från resten på CL.

Har hittat flickor på både Badoo och Happypancake med mkt piercings/tatueringar/"konstiga" färger i håret etc. Finns dock ännu fler på Helgon
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-22,19:07,
Inlägg: #13
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Evilvalle Skrev:U guys are crazy.

Bara en handplock av de dussintals som jag hookat riktigt hårt på badoo:

Vad är viktigast för att få hook på badoo? Öppnare? eller
2013-03-22,19:28,
Inlägg: #14
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Valle tycker du borde slänga upp några av dessa badoo konvos till allmänheten Wink
2013-03-23,01:13,
Inlägg: #15
Badoo, tjejer där måste få hybris.
trollface Skrev:Tycker ni har jävligt negativ inställning till snygga tjejer på badoo.. Vafan är det här, MAN UP för helvete! Så svårt är det inte, standardfrasen jag kör om en tjej som är intressant nog besöker mig och inte skriver något är "man hälsar när man besöker mig!!" i 9 av 10 fall får jag tillbaka "förlåt, hej på dig" eller liknanade..

Öppnare jag brukar köra är negs som får dem pissed off eller är riktigt kaxig..

Några exempel på sådana öppnare Smile?
2013-03-23,14:29,
Inlägg: #16
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Äsch, hoppar på hatet i denna tråd, nope de går fan inte med snygga brudar asså :p
2013-04-04,16:13,
Inlägg: #17
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Evilvalle Skrev:De riktigt snygga: Gör något som de flesta andra inte gör för att stå ut från mängden och få henne att fokusera på dig snabbt, exempelvis vara nedsättande etc, gör henne pissed off så hon börjar investera energi i dig.

Ge exempel? Det är ju svårt o få en bild utav vad som kan vara nedsättande eller göra henne pissed off.

Kan du inte skriva ner nåra openers som förmedlar det du säger eller openers/driverse liners som visar någon slags självsäkerhet/kaxighet?
2013-04-04,19:00,
Inlägg: #18
Badoo, tjejer där måste få hybris.
selected Skrev:Ge exempel? Det är ju svårt o få en bild utav vad som kan vara nedsättande eller göra henne pissed off.

Kan du inte skriva ner nåra openers som förmedlar det du säger eller openers/driverse liners som visar någon slags självsäkerhet/kaxighet?

Bättre om han slänger upp hela konvos ist lättare att följa "processen" då
2013-04-04,19:28,
Inlägg: #19
Badoo, tjejer där måste få hybris.
Kom igen valle lägg upp alla dessa konvon du har haft med de tjejerna som du visat upp! Fan när jag kollade genom dina inlägg på C-R så var du mer aktiv på C-R än vad du är här nu.
2013-04-04,19:39,
Inlägg: #20
Badoo, tjejer där måste få hybris.
selected Skrev:Kom igen valle lägg upp alla dessa konvon du har haft med de tjejerna som du visat upp! Fan när jag kollade genom dina inlägg på C-R så var du mer aktiv på C-R än vad du är här nu.

+1 (bla bla bla måste fylla ut)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,808 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,635 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 154,599 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,336 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,533 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,417 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,466 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,283 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,756 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också! selected 20 12,951 2014-01-24,14:03
Senaste inlägg:: tcepser

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}