LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
|
2014-05-27,17:35,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,19:38 av {2} Chris_93.)
|
|||
|
|||
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer.
Jag är ett extrem-fall och jag tänker väldigt mycket, men vad jag gör för att hantera Approach Anxiety,
är att omformulera varför jag går fram till en tjej. Det som fick mig att göra min första approach på en nattklubb är två saker: 1. Många kvällar av nervositet och sorgsna nätter som gjorde att jag en dag insåg att jag hade mått bättre av att bli HÅRT dissad av en tjej, än att gå hem utan att ha gjort någonting. 2. När jag gick ut för att ha roligt istället för att ligga. En kväll bjöd jag hem lite grabbar på förfest hos mig och jag tänkte för mig själv "Ikväll ska jag gå ut och bli nobbad av en tjej, enbart så att jag har en rolig historia att berätta för mina vänner sen." När jag verkligen menade detta, så gick jag fram till två tjejer vid en bar, började prata och gick fram till 5-10 tjejer eller tjejgrupper och en av tjejerna bjöd hem mig till henne. Dock så var jag så ny och så oerfaren att jag patetiskt nog inte ens vågade gå hem till henne, för min hjärna var inte förbered på sådan framgång. Och detta patetiska beteende upprepade jag med ett antal tjejer tills jag precis som för min approach anxiety insåg att jag var trött på att vara rädd och tänkte "Fuck it!", och det är historian till hur jag förlorade min oskuld.. xD Nu är det lite lättare, för nu behöver jag bara tänka "Följ bara samma process och allt kommer ordna sig." Jag hoppas att denna pinsamma lilla process jag genomlidit och nu delat, hjälper någon annan att inse att det är ens egna feghet eller "misslyckanden" som får en att växa och att utvecklas som person, så sträva efter det och var inte rädd för det. /Chris |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av one - 2013-06-13,15:48
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av Chris_93 - 2014-05-27,17:35
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av Nicki - 2014-05-27,19:09
RE: AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av tay - 2014-05-27,19:15
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av Dynamo - 2013-06-14,11:31
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av one - 2013-06-15,13:55
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av Eriksson - 2013-06-15,18:39
AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. - av Dynamo - 2013-06-15,18:56
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}