LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
2014-06-02,13:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-02,13:20 av {2} Silentshot.)
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
När du säger hungerdämpande så är ju efedrin de närmsta som jag kan tänka på, som är olagligt men som är känt i fitnesskretsarna, vet inte hur pass vanligt det är nuförtiden men förr i tiden var riktigt poppis förut i gym- och fitnessvärlden.

Men personligen skulle jag nog kört på kost som mättar bra istället. Finns en del trevliga som otrevliga biverkningar utav efedrin, såsom hjärtklappningar. Även om den är relativt lätt, vid låga doser. Och om du nu skulle vilja köra effe så kör det inte kombinerat med motionsträning, har aldrig testat personligen men vad jag vill minnas så kan de vara kasst för hjärtat, det spurtar iväg.

Angående kosten så kan alternativ till potatis vara en idé, t.ex broccoli med kött. Keso (lätt), Kvarg, fun light, vitamintillskott (?), etc. Köp en matvåg och väg ditt intag är väl det bästa du kan göra, sen tycker jag personligen man får en bra koll på ett ungefär hur mycket man ska ha i sig, om man t.ex äter ute och inte har tillgång till vågen, efter ett tag.

Det finns även en mobilapp som heter Lifesum: http://lifesum.com/
Som kan vara bra att ha med sig för att notera sitt intag, vill man ha mer detaljerat såsom kolhydrater, fett, protein, vitaminer etc, så måste man bli prenumerant.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."

Meddelanden
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring? - av Silentshot - 2014-06-02,13:13

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}