LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
2014-06-02,17:19,
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
(2014-06-02,11:45)confused... Skrev: Det ska nog vara möjligt på 7veckor om du satsar seriöst på kost och träning.

Och jag hade satsat på gym 3dagar och löpning(fotboll) 2dagar. Eftersom löpning är inte optimalt fettförbrännande, intervallträning och låg intensiv "cardio" dvs gå fort så du andas tungt är vad jag vet dom två bästa fettförbrännande tränings alternativen. Där gå är snäppet bättre än intervall men båda är bra.

Kör du interval ska du köra kanske 12-15min, alltså inte för länge. Medans när du går ska du köra 45-60min.

Fotboll 2dagar och gym 3dagar där du avslutar dina gympass med 12-15min intervall på cykeln och sen går du i rask tackt på löpbandet i 30-40min.

Kombinera det med att räkna kalorier så du ligger på 500-600kcal i underskott och du kommer se fettet smälta av.
Jasså trodde intervall skulle vara den mest effektiva träningen för att bränna fett eller att man kör ren styrketräning.

(2014-06-02,12:25)Toledo Skrev: Istället för proteinpulver rekommenderar jag kvarg och funlight i.
Tycker ju det blir så in åt helvete segt efter 2-3dagar haha
tycker det är lättare att bara hålla för näsan och svepa istället Big Grin

(2014-06-02,13:13)Silentshot Skrev: När du säger hungerdämpande så är ju efedrin de närmsta som jag kan tänka på, som är olagligt men som är känt i fitnesskretsarna, vet inte hur pass vanligt det är nuförtiden men förr i tiden var riktigt poppis förut i gym- och fitnessvärlden.

Men personligen skulle jag nog kört på kost som mättar bra istället. Finns en del trevliga som otrevliga biverkningar utav efedrin, såsom hjärtklappningar. Även om den är relativt lätt, vid låga doser. Och om du nu skulle vilja köra effe så kör det inte kombinerat med motionsträning, har aldrig testat personligen men vad jag vill minnas så kan de vara kasst för hjärtat, det spurtar iväg.

Angående kosten så kan alternativ till potatis vara en idé, t.ex broccoli med kött. Keso (lätt), Kvarg, fun light, vitamintillskott (?), etc. Köp en matvåg och väg ditt intag är väl det bästa du kan göra, sen tycker jag personligen man får en bra koll på ett ungefär hur mycket man ska ha i sig, om man t.ex äter ute och inte har tillgång till vågen, efter ett tag.

Det finns även en mobilapp som heter Lifesum: http://lifesum.com/
Som kan vara bra att ha med sig för att notera sitt intag, vill man ha mer detaljerat såsom kolhydrater, fett, protein, vitaminer etc, så måste man bli prenumerant.

Efedrin har jag varit inne på innan men har hört mycket det senaste att det för tillfället inte finns något bra att få tag i.
Sedan så är det ju inte det bästa för hjärtat, men det är ju inte speciellt många saker inom sådana tabletter.

Vitaminer kör jag nästan dagligen endast någon dag jag glömmer av då det hjälper mot min näsblod.
Vet ungefär vilken mat jag skall äta måste bara minska mina portioner och mängden fett och kcal (socker).

Jag orkar inte pilla med någon app behöver minska mitt mobil användande redan som det är.
Får bara vara mer noga med min mat och hur mycket jag stoppar i mig.

//Aioo
Keep it up!

Meddelanden
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring? - av Mindful - 2014-06-02,17:19

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}