LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-06-02,22:54,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-02,21:35)ångest101 Skrev: Wow spännande, men vadå inte komma under sex? Hur lyckades du med det och vad är syftet? Om du är så duktig att du inte runkar och kollar på porr under en så lång tid, då kan du väl iaf göra dig förtjänad av att få tömma?Jag är så ny inom detta så är väldigt dålig på att förklara, jag försöker fortfarande lära mig. Vet att Jayson1/vetinte har mer kunskap. Anyway, det handlar om att ha sex utan mål. Att bara njuta och vara intim med sin partner. Jag har bara haft sånt sex med två olika tjejer och det är så underbart och härligt att det inte ens går att jämföra med sånt sex jag brukade ha tidigare. Alltså stenhårt porr-sex med massor av dominans och aggressioner. Det jag pratar om nu är alltså tantriskt sex, där man kan ligga i missionären 5 timmar i sträck och tappa sinnet för tid och rum helt och hållet. Det hade lika gärna kunnat vara 20 minuter. En sån djup connection att man känner sig helt fri. Jag försöker alltså lära mig att inte komma genom att spruta ut min sperma utan istället komma med hela kroppen, du kan googla på tantra och male multiple orgasm typ. Mantak Chia har skrivit en bok som heter The multi orgasmic man och författare som David Deida och Osho skriver också om detta. Längst tid utan varken runk eller sex öht är nog ca 4 veckor eller så. Men att inte ha sex alls suger röv tycker jag. Jävligt svårt att förklara vad jag menar med lugnet. Mer som att man är ett med universum så att man därför alltid är true med sina intentions. Mark Manson beskriver det så här i sin newbie guide: http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804 Skrev:Master Your Emotions as a Man - Again, this is so much easier said than done. Most guys I run into are completely oblivious to their emotions, much less in control of them. Like I said, a long-term girlfriend, if you've never had one, will do wonders for this. Therapy can also help a lot if you have some deep-seated problems. Jag känner själv att det snart är dags att ta en paus från CL för att verkligen förstå såna här saker på djupet. Vi får se när det blir eller om det blir av. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,873 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}